Annons:
Etikettövrigt
Läst 262 ggr
wildfire
2018-11-30 17:12

Ett stort hål i väven

Det blev ett stort hål i väven sen du försvann Nefer, det är inte sig likt alls och en tomhet för vi alla hör ihop och vi alla har en mening som gör väven hel ❤️

Det blir som en repa i väven för nån saknas, en vän och kvadruppelkollega, en person med så mycket värme och kunskap som sprider glädje omkring sig du fattas oss nu och vi hoppas alla du hittar tillbaka igen så väven får bli hel igen.

Samtidigt förstår jag dig så väl, har befunnit mig i dom situationerna många gånger genom årens lopp  på i fokus och det gör ont,man tröttnar,man ger upp men en sak jag äntligen lärt mig är att det finns så många bra människor man lärt känna genom årens lopp och det finns dom som medvetet vill förstöra och dom ska inte få förstöra för oss andra vi som har så bra kontakt tvärtom vi ska stå upp och vi ska kämpa för kärlek,glädje och harmoni och vi ska alla hålla ihop.

Nu tänkte jag skriva orden att jag är väl den sista som ska säga kom tillbaka och ge inte upp jag som så många gånger hoppat av och på har väl inte rätten att skriva nåt sånt men vet ni det har jag för jag har gjort misstagen att låta andra knuffa undan mig så jag är nog verkligen rätt person att säga ge inte upp, gör inte mitt misstag för vi förlorar så mycket på det och det är nåt jag verkligen fått erfara.

Jag önskar och jag ber,jag sänder ut tankarna i universum att väven ska få bli hel igen och ser fram mot ett kärt återseende för du behövs Nefer och du behöver inte visa vem du är det väljer du själv vilka du vill berätta för men ge inte upp, gör inte det misstag som jag gjort så mången gång 😢

Vi är alla ett och vi har många år bakom oss den glädjen och gemenskapen ska ingen få ta ifrån oss, jag ser fram emot och hoppas  få säga orden Välkommen tillbaka igen kära Nefer 🌺❤️🌺

Annons:
Magi-cat
2018-11-30 17:19
#1

🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

vinden är min mor
2018-12-02 13:20
#2

Har vår fina Nefer hoppat av?! Åh så tråkigt.😢 Självisk som man är så hoppas jag förståss att hon vill komma tillbaka. Men viktigast av allt är att du mår bra Nefer och följer ditt hjärta dit det tar dej. All kärlek från mig och jag är övertygad om att vi kommer råkas även i framtiden💖💖💖

☀️Mörker är bara brist på ljus

Magi-cat
2018-12-02 19:48
#3

🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
2018-12-03 03:15
#4

Ja, det är tomt och ledsamt på iFokus numera!😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Magi-cat
2018-12-03 07:41
#5

Visst är det..

Det blir aldrig detsamma med hål i väven.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

wildfire
2018-12-03 07:54
#6

Jag ger inte upp hoppet och hoppas hon hittar tillbaka till oss 🌺❤️🌺

Annons:
Upp till toppen
Annons: