Annons:
Etikettövrigt
Läst 219 ggr
wildfire
2018-11-20 13:23

Lapland Ecostore

Var på jakt efter trätandborstar och kom in på den här sidan och allt ska vara miljövänligt för mig så långt det bara går men ibland åker man dit i alla fall och det enda man kan göra är sitt absolut bästa. Jag gör stora förändringar nu i mitt liv och ger mig den på att det går att vara betydligt mer miljövänlig  än man är och då är jag ändå ingen miljösyndare i stora lass men en resa ryker och jag ska försöka undvika flyg så långt det går och ta tåget mer än att vara bekväm med flyget bara för det går snabbare.

Hela den här globala uppvärmningen och dom klimatförändringar som följer med fasen alltså vi måste agera och göra allt vi förmår och ju fler som gör desto bättre kommer vår Moder Jord må.

Har inte handlat av dom förr men hittar en hel del bra saker både till mig och som julklappar och jag vet ni är inne på det här så jag vill tipsa er om sidan och kanske har nån av er handlat av dom och kan säga om dom är bra eller inte.

https://www.laplandecostore.se/

Annons:
[NeferNefer]
2018-11-20 15:23
#1

Lapland ecostore är jättebra. Just tandborstarna har jag iofs inte testat så om du gör det kanske du kan återkomma med om de var bra eller inte?

wildfire
2018-11-21 02:45
#2

Toppen tyckte dom verkade bra och har så mycket smått och gott.Tandborstar i trä har jag använt men inte just dom här så jag får se men det ser bra ut i alla fall.

Upp till toppen
Annons: