Övrigt

God Fredag

2018-11-09 17:16 #0 av: wildfire

God Fredag Blomma

Oj vilken vecka det har vart, har knegat på med precis allt och nu känner jag hur tröttheten kommer när jag slappnar av en liten stund men bara en liten stund i kväll för sen drar det på i samma fulla gas i morgon och hela veckan ut både inrikes och utrikes sen behöver jag semester och en lång lång sådan. Men för stunden ska jag bara njuta och må så där slappt tröttigt bra Cool

Önskar er en fin Fredag och en underbar Helg Blomma

Anmäl
2018-11-09 17:22 #1 av: Magi-cat

Det var mycket på en gång!

Ha det bra och njut av lugnet! 

Trevlig helg! Blomma

Hjärta "Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den." (Tage D.)

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2018-11-09 17:38 #2 av: NeferNefer

God fredag och trevlig helg Blomma

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-11-09 18:39 #3 av: Loris M

Trevlig helg! Blomma

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2018-11-16 06:52 #4 av: NeferNefer

God fredag och trevlig helg önskar jag er Skrattar

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2018-11-16 07:20 #5 av: Loris M

Detsamma till dig Nefer och alla andra som tittar in. Kramas

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2018-11-16 08:56 #6 av: wildfire

Go Fjedda på er Glad

Anmäl
2018-11-16 08:57 #7 av: Magi-cat

God fredag och trevlig helg! BlommaSol

Ser ut att bli vackert..

Hjärta "Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den." (Tage D.)

Anmäl
2018-11-16 09:27 #8 av: NeferNefer

Solen skiner och fåglarna sjunger, det känns snarare som tidig vår än som höst. Det är så vackert.

Anmäl
2018-11-16 09:31 #9 av: Magi-cat

Ja, lite så... Man kan tro det är vår. Markerna lyser gröna, jag har ett par smultron som mognar i odlingslådan och ringblommorna är piggare än någonsin!

Naturen tar igen den torra sommaren...

Anmäl
2018-11-16 09:37 #10 av: NeferNefer

Mina bönodlingar fortsätter frodas - de blommar igen!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.