Annons:
Etikettövrigt
Läst 272 ggr
[Dharma]2
2018-09-21 05:11

Intuitionsövning 21 September

God Morgon 🌺

Bredvid mig på bordet har jag ?

Annons:
[Dharma]2
2018-09-21 05:12
#1

Min trumma ! Grattis ni som känner in den Tummen uppDrinkTårtaPokal

Gör det enkelt idag med bara två alternativ så nån av er får rätt i övningen. Kommer att hoppa av för det går inte att vara på i fokus för mig eftersom alltid alltid är det nån som hoppar på eller anklagar så jag tröttnar helt enkelt.Senaste nu var i går inne på en sajt  där jag blev anklagad för att utdela örfilar och hot,visserligen det första jag hört från just den användaren men så här är det hela tiden från flera håll.

Jag tröttnar, är det inte i pm är det i trådar och jag skriver här så ser folk varför jag ger mig av hela tiden.Ni känner redan till det här,Katten,Loris och Nefer men många undrar nog så kommer dom in i övningen så får dom svaren.En del tror nog jag bara ger mig av utan anledning men det är så långt från sanningen man kan komma,kom med redan 2008 men blev aktiv 2011 och tog då över en sajt och det var där allt började och jag önskar jag hade fattat vidden av det här och bara gett mig av utan att någonsin komma tillbaka men dum man är försökte och försökte  så många gånger så jag har tappat räkningen och det beror på att det finns många bra så som er och därför återvände jag gång efter annan men nu tänker jag inte låta andra trampa på mig eller anklaga mig för nåt som jag inte skrivit och gränsen är nådd känner jagLedsen

Jag få så lov att  inse fakta det finns dom som helt enkelt inte vill ha mig här och nu får dom som dom vill.

Tråkigt för jag kommer att sakna er och D&S och visst man kan komma med i ett nick ingen känner till men det känns både fult och falskt mot alla er som jag genom åren haft så himla roligt med.

Önskar en fin Fredag och helg, var rädda om er och vandra i skönhet Hjärta

Kram Blomma

Magi-cat
2018-09-21 07:23
#2

Trumma!

Tråkigt förstås, Dharma, att du känner dig påhoppad och allt det där som har hänt. (Jag vet själv hur ledsen man blir.) 

Det är fint när du tittar in.🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

vinden är min mor
2018-09-21 08:50
#3

Grattis Magi-cat!🏆

Så Tråkigt att du upplever att du blir påhoppad Dharma.🌺

Jag vet hur ont det gör när man upplever att man inte får vara med och inte blir accepterad.

Jag tror att vi alla har våra speciella arbeten här på jorden, kanske har vi valt dem innan eller också råkar det bli så här på jorden.

Jag hamnar gång på gång i samma situation vilket är att jag mår fysiskt illa om jag inte säger sanningen .

Som ni vet uppskattas sånt inte jämnt….

Det tar mig till många konflikter.🤮

Försöker fortfarande förstå om det är jag som ska lära mig att hålla tyst eller om jag ska hjälpa sanningen komma fram.

I ditt fall Dharma så har jag märkt att du  lite då och då tenderar att agera spegel bild åt andra.

vilket kan låta andra se deras  mindre vackra sidor.

Ungefär lika poppis som brutal ärlighet, eller hur?😉

Nu kanske jag återigen sagt för mycket , men jag vill absolut inte lägga sten på bördan, bara ge min syn på saken.🤗

☀️Mörker är bara brist på ljus

moln50
2018-09-21 12:25
#4

Trumma🙂

Tarotstollan
2018-09-22 05:07
#5

Trumma.

Tråkigt när det blir på detta viset Dharma! Var rädd om dig!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
2018-09-24 06:32
#6

Ho-ho, Magi-cat 🌺

Annons:
Magi-cat
2018-09-24 08:05
#7

Oj, är det jag? 🤦‍♂️

Godmorgon!🤪 (Ska försöka vakna först. 😃)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[NeferNefer]
2018-09-24 09:35
#8

🤗❤️

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: