Annons:
Etikettallmänt
Läst 142 ggr
jossa5
2018-09-10 14:28

Säljes: Kraftdjuskort 2 olika

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Har jag lagt min tråd fel ber jag om ursäkt, men jag hittade inte vart jag skulle lägga den.

Jag säljer nu mina typ tarotkort med djur på. Två olika set har jag, båda sparsamt använda, och båda är väldigt fina.
Den ena är: Messages from your animal spirit guides av Stephen D Farmer. Den skulle jag vilja ha 80 kr + frakt (om man inte hämtar hos mig).
Den andra är: The druid animal oracle av Philip Garr-Gomm, och den skulle jag vilja ha 130 kr + frakt för.

Båda lekarna är i askar, med instruktionsbok till. Vill man ha båda slår jag givetvis ihop för bästa frakt.

Jag har även en bok som heter Shamanens väg av Michael Harner, som är i okej skick. 30 kr + frakt för den.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Annons:
[NeferNefer]
2018-09-10 14:53
#1

Mycket fina, och jag kan verkligen rekommendera Shamanens väg till hugade spekulanter (jag har den redan, annars hade jag nog varit intresserad).

De som vill köpa sakerna, ska de svara i ett PM till dig? I så fall är det bra om du skriver i tråden när något är sålt, så folk vet. 👍

vinden är min mor
2018-09-12 12:41
#2

Jag är grymt intresserad av boken, har skickat PM till jossa5 men inte hört något ännu tyvärr.

☀️Mörker är bara brist på ljus

[NeferNefer]
2018-09-12 12:49
#3

Jossa var inloggad för två dagar sen sist, hoppas hon tittar in snart igen 👍

jossa5
2018-09-12 13:43
#4

Hejhej!

Ja, det var smart, skicka ett Pm till mig. Shamanens väg har en köpare, så den är inte att räkna med längre.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Upp till toppen
Annons: