Annons:
Etikettövrigt
Läst 149 ggr
[NeferNefer]
9/10/18, 6:31 AM

Intuitionsövning 10 september

God morgon, denna förvirrande första dag efter ödesvalet. Om SD skulle ha tagit makten var min plan att flytta till Kanada. Mitt andraval efter Kanada var …

Annons:
[NeferNefer]
9/10/18, 6:32 AM
#1

Norge, har jag också funderat på. Grattis till er som får rätt 🏆🥳

Magi-cat
9/10/18, 7:14 AM
#2

Norge!👍

Känner mig förvirrad och mycket trött.🤦‍♂️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[NeferNefer]
9/10/18, 7:22 AM
#3

Bravo, Katten 🏆🌺

Ja, förvirrad och trött här med, liksom lättad och sorgsen.

NiklasTyreso
9/11/18, 12:06 AM
#4

Sverige är väll sist i norden med att få ett stort parti som vill ha stängda gränser? Sverige har blivit som de flesta länder. Valutgången hade varit en bra intuitionsövning. Vilken regeringsbildning det blir går också att testa sin intuition på. Skriv ner vad ni tror och kolla hur rätt det stämmer. Min intuition säger att de borgerliga 40% bildar regering med stöd från SDs 18% för att kunna skapa en handlingskraftig regering som har stöd av 58 % av befolkningen.

Tarotstollan
9/11/18, 3:22 AM
#5

Nya Zeeland och fel.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Magi-cat
9/11/18, 8:23 AM
#6

#4 Nix.

.

(Förresten har jag blivit allergisk mot ordet "handlingskraftig". Det påminner för mycket om, typ, "vapenskrammel". Eller "rösta på den som är starkast".


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
[NeferNefer]
9/11/18, 9:07 AM
#7

Min intuition säger något helt annat än det du säger, Niklas. Och det känns bra, för jag vill inte vara i ett land där ett rasistiskt parti har någon form av makt.

vinden är min mor
9/11/18, 3:14 PM
#8

Nya Zeeland även från mig.

Sverige är ett fantastiskt land att få leva i och jag är otroligt tacksam att jag är född just här och nu.

Jag hoppas vi kan fortsätta att låta Sverige stå för medmänsklighet och omtanke ,där vi värnar om de som har det sämre ställt ekonomiskt och jobbar för en bättre miljö tillsammans .

Jag hoppas även att Sverige och alla andra länder kan börja jobba lite mer för hela världen. För bostadslösa och för världens alla Romer.

Sådan tur att du blir kvar här Nefer!🌺🤗

☀️Mörker är bara brist på ljus

[NeferNefer]
9/11/18, 3:15 PM
#9

Jag tycker precis som du, Vinden 🤗❤️

vinden är min mor
9/11/18, 3:18 PM
#10

❤️🤗❤️

☀️Mörker är bara brist på ljus

Upp till toppen
Annons: