Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 284 ggr
[Shamanensväg]
5/30/18, 6:31 PM

Hur är det med Er ?

Hej !

Nu var det så längesedan  vi sågs och jag vet inte om det finns en mer Shamansk syn nu än som förr men jag hoppas på en utveckling där inga tvivel  finns , det känns som om några av er fallit av den Shamanska vägen vilket är en sorg och gör ont i mig  😕

Jag tittar in och kikar och vi har setts förr  och nu önskar jag er en fin kväll ❤️

Annons:
Loris M
5/30/18, 7:41 PM
#1

Så länge sedan var det inte, eller hur? 🙂 Jag vet inte längre om jag ska svara på dina inlägg eller inte. Det känns som att det är ingen idé när du hela tiden skapar nya konton och avslutar dem inom ett par dagar eller timmar. Men du kommer tillbaka…  alltid. 

Om vi fallit av vägen eller inte är kanske inte din sak att bedöma. Vi mår bra och vi känner oss omhändertagna av våra vänner både de på andra sidan och de vi har i livet med oss.  Så känn ingen sorg… 

Var det inte rätt så nyligen som du tagit avstånd från allt shamanskt och sagt att du hade så fel? Eller har du ändrat dig nu igen? Hur som, jag tycker om dig och vet att du är en fin människa innerst inne som vill väl. Alla hamnar vi på avvägar ibland, men det är en lärdom det också. Ha det gott! ❤️

Mandra
6/3/18, 11:54 AM
#2

Det är för varmt.

Upp till toppen
Annons: