Annons:
Etikettövrigt
Läst 228 ggr
[NeferNefer]
4/13/18, 9:45 AM

Intuitionsövning 13 april

God morgon. Idag är det fredagen den 13:e, vilket för mig är …

Annons:
[NeferNefer]
4/13/18, 9:48 AM
#1

För mig är det en lyckodag, för det är en dubbel Kvinnans dag. Dels för att det är fredag, Frejas dag. Dels för att 13 är Kvinnans tal (och kyrkofäderna av den anledningen menade att det är ett oturstal, eftersom de gärna sparkade på kvinnor så fort de fick en chans).

Grattis till er som ser lyckodagen 🏆🥳

Magi-cat
4/13/18, 12:07 PM
#2

Lyckodag, så klart! 🌺❤️🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[NeferNefer]
4/13/18, 12:09 PM
#3

Bravo, Magi-cat 🏆❤️🌺

Magi-cat
4/13/18, 12:13 PM
#4

Tack 🤗


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

moln50
4/13/18, 12:32 PM
#5

Lyckodag🙂

[NeferNefer]
4/13/18, 12:34 PM
#6

Bravo, moln50 🌺👍

Annons:
moln50
4/13/18, 2:09 PM
#7

Tack NeferNefer🙂

Magi-cat
4/13/18, 2:53 PM
#8

Grattis Moln! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

moln50
4/13/18, 4:23 PM
#9

Tack Magi-cat🙂

Tarotstollan
4/13/18, 11:44 PM
#10

Lyckodag!🥳🌈✨

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
4/14/18, 8:48 AM
#11

Hurra, bravo Tarotstollan 🌺🌈🎈

SumacWarmi
9/8/20, 1:32 AM
#12

En dag vilken som helst, svarade jag, men förstås är det ju en lyckodag. Är inte varje dag vi får här på sätt och vis en lyckodag? Hur tungt det än kan vara emellanåt. Varje dag tackar jag för det här livet och jag tackar alla som gick före mig. Som en vis person en gång sa, att det är inte så svårt att vara tacksam när allt går en väl. Knepet är att lyckas känna tacksamhet även när en är på den djupaste botten.

Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!

[Månglädje]
9/8/20, 5:21 AM
#13

En lyckodag ! det är den för mig med och har alltid vart. Vidskeplighet som så många går på känns så tragiskt så istället för att söka vidskepelse sök visdomen istället för det är den som verkligen gör oss fria 😎

Håller med dig #12 att det är inte så svårt att vara tacksam när allt går en väl och något som är riktigt intressant, givande och häftigt är att ju äldre man blir ju mer tacksam och glad är man för dom motgångar man haft genom livet och man ser hur dom stärkt sig som person så det är sant som sägs att både med och motgång stärker.

Visst är det fantastiskt, hela livet och efterlivet är fantastiskt berikande och lärorikt på alla plan och man kan bara känna en enorm tacksamhet över att få vara med om allt för det är verkligen häftigt.

Tack fantastiska Universum för allt du ger och bjuder på och jag hoppas att jag i min lilla enkelhet ger något tillbaka 😎

Annons:
SumacWarmi
9/10/20, 2:54 AM
#14

😊

Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!

Upp till toppen
Annons: