Annons:
Etikettmagi
Läst 223 ggr
Sagaliten
2018-04-08 12:48

Fråga angående användning av magiska redskap

Hej alla glada Jag har en fråga/fundering kring redskap eller vad man ska kalla det. Tänker då på alla olika oljor, örter, blommor osv som ska användas. Jag använder mig mycket av eteriska kristaller (dvs visualiserade kristaller istället för riktiga) vilket många anser är mycket mer kraftfullt än riktiga. Min fundering nu är om ni tror att man kan göra detsamma med andra redskap/ingredienser. Jag har problem med att vara väldigt doftkänsliga vilket gör det svårt för mig att använda mig av ”riktiga” oljor osv. vilket bidrar till att jag gärna skulle vilja att det fungerade. Men även utifrån att det är svårt att ha ett lager som täcker allt man behöver i olika ritualer. Så vad tror ni andra?

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
[NeferNefer]
2018-04-08 12:51
#1

Ja då, det går alldeles utmärkt. Jag har själv gjort det. Det viktigaste är alltid intentionen.

Mandra
2018-04-09 11:13
#2

Japp, säger detsamma. Går väldigt bra. :)

Sagaliten
2018-04-12 13:21
#3

Skönt att höra Tänker själv att man gör ritualen ”fullt ut” fast genom visualiseringar 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

[NeferNefer]
2018-04-12 14:00
#4

👍Berätta gärna hur det gick!

Upp till toppen
Annons: