Annons:
Etikettövrigt
Läst 484 ggr
[NeferNefer]
2017-12-12 07:52

Intuitionsövning 12 december

I natt drömde jag att jag råkade ut för … vad då?

Annons:
[NeferNefer]
2017-12-12 07:52
#1

I nattens dröm råkade jag ut för en förbannelse. Grattis till er som ser det 🏆🥳

Tarotstollan
2017-12-12 07:58
#2

Bilolycka och fel.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

vinden är min mor
2017-12-12 08:39
#3

Såg också bara bil kraschen.
Vad var det för förbannelse?

såg du den som utfärdade den?

☀️Mörker är bara brist på ljus

Loris M
2017-12-12 08:42
#4

Åh, jag gjorde det igen. Tänkte förbannelse men valde bilolycka. 😮

[NeferNefer]
2017-12-12 08:43
#5

Vinden: ja, jag såg den som kastade förbannelsen på mig. Jag berättar mer om en stund 👍

Magi-cat
2017-12-12 08:43
#6

Tänkte förbannelse men tyckte inte det lät något vidare så jag valde ett annat alternativ, mimare. 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
[NeferNefer]
2017-12-12 09:21
#7

Hahaha! Jag vet inte riktigt vilket som är värst, Magi-cat. Mimare i sig är väl okej, så länge de inte går samman i en stor grupp och retar mig (har tack och lov aldrig hänt, det var bara ett skräckscenario jag tänkte fram som alternativ).

[NeferNefer]
2017-12-12 09:28
#8

Nu har jag lite tid att berätta om drömmen. Det var några män som ville ha något av mig. De såg nästan ut som ett folkslag från Sagan om Ringen, ganska korta (runt 1.60), arga, misstänksamma. Jag vet inte längre vad det gällde, men jag var stressad och hade inte tid att prata så jag fräste åt dem och slog igen dörren. Sen ångrade jag att jag fräste, så jag öppnade dörren och bad mannen jag hade fräst åt om ursäkt och höll ut mina händer. Han var jättearg på mig, kränkt kan en säga, och gjorde en gest mot mig. Jag såg att han hade kastat någon vit vätska på mina händer och förstod att det handlade om en förbannelse som han kastade på mig. Jag förstod också genast att hans förbannelser inte hade kraft att skada mig, jag var starkare än hans magi. Så jag ryckte på axlarna och gick in igen. Snart började stora vårtor växa ut på mina händer. Jag var inte orolig. Jag visste att de snart skulle försvinna. Jag hade bett om ursäkt och var nöjd med det.

vinden är min mor
2017-12-14 10:21
#9

Först när jag läste om din dröm var den lite svårtolkad, idag tycker jag den var lättare att förstå.

Grejen att jag frågade var för att även jag känt av riktade förbannelser mot mig.

Det är rätt Nefer, du är starkare , ljuset kommer alltid vara starkare än mörkret även om den som sjunkit ner i lägre energier inbillar sig att de blivit starkare.

Att du ångrar dig och öppnar och gör dig sårbar trots din intuition är väl ett tecken på vilken fin person du är.

Tack för att du delade med dig av drömmen🤗

☀️Mörker är bara brist på ljus

Upp till toppen
Annons: