Annons:
Etikettshamanism
Läst 534 ggr
Tarotstollan
9/18/17, 8:56 AM

Sejd 5.0.

Vad tror ni om denna boken, är det något som är värt att köpa?

http://www.adlibris.com/se/bok/sejd-50-en-vagledning-i-nordlig-shamanism-9789197883276

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[NeferNefer]
9/18/17, 9:28 AM
#1

Jag tycker att den är såväl läsvärd som köpvärd 👍Jag har den själv.

Ett förslag, köp den direkt från Jörgen i stället, skippa mellanhanden. Jörgen tar 180 kronor för själva boken, porto vet jag inte. Men det blir billigare än om du köper boken för 241 kronor från adlibris. http://www.norrshaman.net/Norrshamans%20bocker.htm

Tarotstollan
9/18/17, 11:11 PM
#2

Tack, skall tänka på saken. Såg att den var med i en av mina bokklubbar och tänkte först fråga om det var något att fundera på.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mandra
9/19/17, 7:12 AM
#3

Jag har den första utgåvan. Då var dom 4 författare. Jag tyckte om den som nybörjare. Du kan lära en del av de grundläggande teknikerna ur den. Men sen kommer man inte så mkt längre, tycker jag. Men jag vet inte hur den här nya, reviderade upplagan ser ut.
Ett annat plus är väl att den är på svenska. Det finns väldigt lite shamanska böcker på svenska.
På det stora hela är väl boken ok - men det finns bättre. Men det blir på engelska då. :)

vinden är min mor
9/19/17, 7:15 AM
#4

Jag tro att jag har boken Sejd 4.0 men den här utgåvan är säkert minst lika bra!

Det skulle vara roligt att höra vad du tycker sedan om du väljer att köpa den.

Det jag gillar mest med Jörgens böcker är att han aldrig krånglar till saker , han är dessutom väldigt ödmjuk och det märks verkligen att han funderar över shamanism och runor på ett djupare plan.

☀️Mörker är bara brist på ljus

[NeferNefer]
4/3/18, 3:31 PM
#5

Hur gick det, Tarotstollan? Köpte du boken? 🙂

Tarotstollan
4/4/18, 1:01 AM
#6

Nej, jag har inte gjort det, ännu kanske bäst att säga. Det är alltid en massa böcker som skall köpas….jag hinner inte med……😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[NeferNefer]
4/4/18, 7:04 AM
#7

Hihi! Så många böcker, så lite tid 😃

Upp till toppen
Annons: