Annons:
Etikettshamanism
Läst 504 ggr
Ljusfen
7/17/17, 4:38 PM

Shamanen Mandra

Är det någon som har hennes mailadress, ev Facebook sida ? Hon lärde upp mig i eldens lära och shamanism i runt 2004- 2006 tror jag det var. Hon gav mig och min son varsin skyddsamulett som var väldigt kraftfulla. Nu har jag riktigt stort behov av henne då det är värre än det någonsin varit kring mig och min son. Personen som utsätter oss för detta har hotat att döda mig och min son så många gånger så jag tappat räkningen. Hon hotar att döda mitt snart 3 år gamla barnbarn och min sjuka mamma med svart magi. Hon sitter alla timmar hon är vaken och håller på med svartmagi, satanism och djävulsdyrkning. Alla människor hon inte tycker om tar hon skyddsänglarna och ledsagarna för och bränner i ljus. Mandra bodde på denna tiden på xxx och heter xxx i efternamn som jag gör. Jag måste verkligen få tag i henne så fort som det bara är möjligt. Min mailadress är Bozzmatte@hotmail.com Är det ingen som kan hjälpa mig hitta henne kanske det finns någon lika seriös och skicklig som henne. Tack på förhand Pia

Annons:
[Vandrar med Wolf]
7/17/17, 5:05 PM
#1

Pia Mandra är medlem på i fokus och du hittar hennes profil  här så skicka henne ett pm så kanske du får kontakt.

Men du Ljusfen i ärlighetens namn det du beskriver är nåt för polis inte för oss shamaner att ta tag i för gäller det hot om död med mera då ska du kontakta polis inget annat.

Jag har 30 år bakom mig som shaman och svart magi och jag kan garantera dig svart magi dödar inte så och det du utsätts för är skrämsel där man hotar med magi men om jag vore du skulle jag polisanmäla inte söka shamaners hjälp.

I exakt samma sekund du läser mitt svar så polisanmäl personen innan nåt händer och här räcker inte några amuletter utan det är lagens långa arm som ska ta tag i sånt här inte shamaner eller andra andliga  utan du ska enbart vända dig till polismyndigheten  i frågan.Gör det nu bums och på en gång innan nån gör er illa ❤️

[NeferNefer]
7/17/17, 6:32 PM
#2

Kloka råd från Vandrar med Wolf, polisanmäl säger jag med!

[NeferNefer]
7/17/17, 8:45 PM
#3

Jag har tagit bort Mandras efternamn och bostadsort från inlägget. Mandra tittar in här ibland och kontaktar nog dig när hon har läst inlägget. Men jag tycker fortfarande att du ska polisanmäla!

[Vandrar med Wolf]
7/18/17, 4:49 AM
#4

# 0 Jag anser det vara oerhört oansvarigt av dig att via forum söka hjälp om ni lever under hot för i såna lägen säger sunda förnuftet att man kontaktar polis inte söker hjälp genom öppna forum med ditt namn,mail och allt.Märkligt beteende om ni lever under hot och rädsla.

Hot om att döda andra är så pass allvarligt och att ge sig ut öppet på nätet och be om hjälp övergår mitt förstånd för i såna lägen vänder man sig alltid till polis och gör anmälan och  ingenting annat.

Upp till toppen
Annons: