Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 577 ggr
[Vandrar med Wolf]
2017-06-30 17:59

Trevlig Helg

Fredag och solen skiner för fullt,varmt och gott men på Söndag kommer mer regn om man ska tro klart.se men vi får passa på att njuta av solen idag och i morgon i alla fall ☀️

Det är väl lite typiskt nu börjar semestrar och in kommer regn,retfullt för många men efter regn kommer solsken sägs det i alla fall 😃

Önskar en en härlig Fredagskväll och en Trevlig Helg 🌺

Annons:
Loris M
2017-06-30 18:03
#1

Tack detsamma! 🤗

Ingen sol här i alla fall. Jag var och handlade tidigare idag och jag trodde att bilen skulle välta, så mycket som det blåste. 😮 Det har regnat från och till hela dagen. Trist, men jag får sitta inne och läsa istället. ☝️

[NeferNefer]
2017-06-30 20:37
#2

Trevlig helg 🌺❤️

Magi-cat
2017-06-30 21:06
#3

Trevlig helg! ☀️🌊🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
2017-06-30 22:54
#4

Här har varit soldis och blåst hela dagen. Det har lovats uppehåll hos oss i helgen också, vilket jag verkligen hoppas på då det är hundutställning båda dagarna. dessutom är det tydligen SM - vecka här i staden! Det är ett gapande, skrikande, pratande, hejande, tutande och visslande ifrån simmararenan så jag kan inte ha fönstren öppna! Och det skall hålla på i en vecka!😭

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Vandrar med Wolf]
2017-07-01 04:43
#5

Vad jobbigt Tarotstollan, sånt där är för drygt när det är evenemang av olika slag 😓man kan ju tycka att dom kan ha en måttlig ljudnivå men icke det ska höras så långt det bara kan😓

Blåst var det här också och tog i men solen sken och det var varmt i alla fall,får se hur det blir idag ☀️

Upp till toppen
Annons: