Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 148 ggr
[NeferNefer]
2017-06-16 05:15

Miss Mjau

Köp fina smycken och hjälp katter i nöd på samma gång! Kan det bli bättre?

http://missmjau.se/

Miss Mjau är en ideell förening vars syfte är att hjälpa kattorganisationer i Sverige. Målet är att gynna kattorganisationers arbete med hemlösa katter genom att bistå med ekonomiskt stöd. Detta ekonomiska stöd kommer från försäljning av egengjorda smycken i olika former och färger. Alla intäkter går oavkortat till hemlösa katter. Bidrag i form av pengar är viktigt då kattorganisationer arbetar med att fånga in, vaccinera, rehabilitera och kastrera hemlösa katter. Katterna placeras sedan ut i hem där katterna får den kärlek och omtanke som de förtjänar. Alla katter har rätt till kärlek och omvårdnad.

katt-3

Miss Mjau donerar till kattorganisationer som går i linje med föreningens egna värderingar och därför kollar vi alltid upp och ställer frågor till de föreningar som hör av sig. Arbetsätten TNR och ”No Kill” är något som Miss Mjau värderar högt. No Kill-principen innebär att friska eller behandlingsbara katter aldrig skall avlivas. Miss Mjau stöttar förtroligt kattorganisationer som arbetar enligt den principen.

Vi är tre tjejer – mamma med två döttrar – som driver föreningen tillsammans. Vi har alla vars två katter som alla varit hemlösa och räddats från ett tragiskt öde. För oss har det alltid varit viktigt att hjälpa katter och göra allt för att förbättra deras både liv och status.

Ni är varmt välkomna att höra av er om ni har några frågor, maila gärna info@missmjau.se.

Annons:
Tarotstollan
2017-06-16 06:01
#1

Mycket fina grejer!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Magi-cat
2017-06-16 07:28
#2

Så fint! 🐱👍


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Vandrar med Wolf]
2017-06-16 09:39
#3

❤️🐱❤️ Underbart ❤️🐱❤️

Upp till toppen
Annons: