Övrigt

Magiska vindspel

2017-05-19 07:08 #0 av: [NeferNefer]

Vet inte om jag har tipsat er om de här förut, men de är verkligen underbara så här kommer de igen.

http://www.momojord.se/butik/zaphir-vindspel/

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-05-19 07:11 #1 av: Magi-cat

Det var verkligen fint ljud i de vindspelen! 

"Freden måste komma först. Gör den inte det min vän, kommer inget efter den." (Tage D.) 

Anmäl
2017-05-19 07:17 #2 av: [NeferNefer]

Ja, sannerligen. Det går att lyssna på de olika vindspelens ljud om ni följer länken Tummen upp

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-05-19 14:40 #3 av: vinden är min mor

jätte fina!Kär

Jag är på jakt efter sådana saker som man kan sätta upp i trädgården i träden som snurrar lite i vinden med kristaller och stenar.

Håller på att fixa en liten meditationsplats/ trumplats och jag skulle gärna göra den lite speciell men jag vet inte vart man kan hitta den typen av dekorationer .

Det fanns mycket fint och tänkvärt på den här sidan.Tummen upp

Jag blir alltid så rörd och glad när jag ser hur många vi är som valt en annorlunda och andlig väg.

Anmäl
2017-05-19 14:45 #4 av: [NeferNefer]

Säg till om du hittar, för jag vill också sätta upp lite fina, andliga saker i min trädgård. Sen tidigare har jag satt upp såna där slipade glaskristaller i ett träd. De syns inte så bra som jag hade tänkt mig, dock ...

Anmäl
2017-05-23 07:33 #5 av: vinden är min mor

Nu har jag hittat ett ställe som har vindsnurror. www.kattmakaren.se.

Nu gäller det bara att välja också.Skrattar

Anmäl
2017-05-23 07:38 #6 av: [NeferNefer]

Oj, vad mycket vackert ... KärJa, det blir väldigt svårt att välja.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.