Annons:
Etikettövrigt
Läst 144 ggr
[NeferNefer]
9/2/16, 4:59 PM

Fler tävlingar?

Kära medlemmar/ läsare. Vad tyckte ni om tävlingarna? För svåra? Lagom svåra? Intressanta? Vad tyckte ni om priserna? Vill ni ha fler tävlingar? I så fall, är bokpriser intressanta, eller föredrar ni spådomar eller något annat? Fler priser per tävling, eller fler mindre tävlingar? Vad för sorts tävlingsuppgifter tycker ni om?

Nu får ni passa på att önska som ni vill, så får vi se vad som händer framöver! 👍

Annons:
Tarotstollan
9/2/16, 11:34 PM
#1

Det är kul med tävlingar och för min del spelar det ingen roll vad det är (förutom foton), jag kan inte foto något och lägga in.
Priserna är bra som det är, vinner gärna en spådom lika väl som en bok eller en lott eller äran!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mandra
9/4/16, 7:04 AM
#2

Jag tycker också att det är roligt med tävlingar och tycker inte heller det spelar någon roll vad det är.
Priserna är också bra.
Fler priser per tävling tycker jag inte är aktuellt så länge som så få deltar. :)

Mandra
9/4/16, 7:05 AM
#3

En fråga: Kan någon annan, t ex jag eller annan medlem i sajten, också starta en tävling?

Loris M
9/4/16, 8:54 AM
#4

#3 Ja, varför inte? Det skulle vara kul tycker jag. 🙂

[NeferNefer]
9/4/16, 3:31 PM
#5

Ja, ni får gärna starta tävlingar. Det vore trevligt. Men hör gärna med oss medisar först så det inte krockar med någon annan tävling eller liknande 👍

vinden är min mor
9/6/16, 8:42 AM
#6

Visst är det kul med en tävling ibland men jag tycker att det känns fel att ni som jobbar med sajten ska köpa dyra priser.

Precis som med intutions träning så kanske man kan vinna att fixa nästa tävling och då kanske kunna erbjuda något enklare som tarot läsning, rundragning eller orakelkort?

Vill passa på att tacka er Loris, Nefer och Magicat för jobbet ni lagt ner på både tävlingarna och sajten.

☀️Mörker är bara brist på ljus

Annons:
[NeferNefer]
9/6/16, 8:47 AM
#7

För mig är det inget problem, det handlar om böcker som jag själv älskar och gärna sprider till fler ❤️Speciellt till jubileet kändes det roligt att kunna ha såna priser. Men det är sant, kortdragningar är också roligt att vinna. Vi kan spara böckerna till de mer speciella tillfällena 👍

Tack för all input 🌺

Upp till toppen
Annons: