Annons:
Etiketterifokussajten
Läst 684 ggr
Loris M
6/28/16, 12:14 AM

Hur gammal är sajten?

Märkte precis att det är midnatt, men jag skriver bara det här och sen går jag och lägger mig. 😴😴

Jag har inte tänkt på att den här sajten har funnits väldigt länge. När jag bläddrade bland gamla trådar så hittade jag trådar från 2008. 😮Det är länge det och det kanske finns ännu äldre trådar. Många av er medlemmar har varit med i flera år, så jag undrar om någon vet vilket år startades sajten och av vem?

Annons:
[andligverklighet.se]
6/29/16, 6:38 AM
#1

Hej på Dig Loris M 👋

2008 var ett tag sedan och det var första gången jag kom med på i fokus,tiden går och jag undrar om inte D&S startade redan 2007 ? ? av den här mannen .

Är inte helt säker men jag har för mig att han var den som skapade D&S .

Ha en fin fin dag 🙂

Loris M
6/29/16, 8:39 AM
#2

#1 Hej! Vinkar

Trevligt att du kikar in! 🙂

Det kan mycket väl stämma. Men den mannen (som inte varit inloggad på fem år) är druid vad jag förstår och den äldsta tråden om druidism är från 2008. Därför funderar jag på om det inte fanns någon före honom om nu sajten är äldre än så. Men i vilket fall som helst så är den här sajten betydligt äldre än de flesta andra, andliga och andliga. 

En fin dag önskar jag dig också!

[andligverklighet.se]
6/29/16, 5:30 PM
#3

#2  Ja det tror jag också att D&S  är en av dom äldsta andliga sajterna men hmm ,, var inte ÖN först ut ?? ärligt jag vet inte men jag tror i alla fall att det var den mannen som startade D&S  och visst är han Druid dom där små hemliga som vi vet så lite om men så gärna vill veta så mycket mer om men tji får vi  😃

Nu är jag inte helt säker men när jag och Sol-69 för några år sedan tog över sajten så kollade vi igenom det där och inloggningarna dom var få med många år emellan redan då  men jag blir inte förvånad om det är så fast kanske nån som var med 2007 vet mer om saken eller ändå bättre fråga Niklas och Staffan inne på Värdsajten för dom om några har stenkoll på det här  😎 och berätta gärna här också för det där vore intressant att få reda på.

leemland
7/4/16, 6:16 PM
#4

Om man går igenom alla inläggen(senaste inlägget"kategorin")  och kollar 154 sidor bakåt,😮, så ser man att första inlägget postades 2008-07-09 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Loris M
7/4/16, 6:28 PM
#5

Wow! Har du kollat 154 sidor bakåt?! 😮😃

Jag tror också att det var 2008, för jag hittar inte några äldre trådar bland admin-trådar heller.

Loris M
7/4/16, 6:32 PM
#6

Det var inte så många trådar bland admin så det var lätt att hitta första inlägget som var nästan exakt på samma dag som den första tråden du hittade Leemland, 2008-07-07. Då har vi nog löst gåtan. 🙂

Annons:
leemland
7/4/16, 7:12 PM
#7

De vill säga att snart fyller sajten 8år 🤪

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Loris M
7/4/16, 7:33 PM
#8

#7 Ja,  och det är lite kul faktiskt! 

Nu har även jag grävt i trådar (i typ tjugo minuter 🤪)på värdsajten och hittat lanserings-tråden. Sajten lanserade den 8 augusti 2008. Så vi hade rätt om de äldsta trådarna. De började bygga upp sajten innan själva lanseringen. Tack för hjälpen! 🌺

Så inom kort fyller sajten 8 år och datumet för lansering var 080808. Häftigt! 🙂

Loris M
7/4/16, 7:34 PM
#9

Glömde skriva, det stämmer att det var Branduir som startade sajten.

[NeferNefer]
7/4/16, 8:33 PM
#10

Häftigt, det måste vi ju fira på något sätt! Idéer? 😃

Loris M
7/4/16, 8:44 PM
#11

En tävling? 🙂

[NeferNefer]
7/4/16, 9:18 PM
#12

En tävling låter mycket intressant! Vi får fundera över detaljerna 👍

Magi-cat
7/14/16, 7:04 PM
#13

Häftigt med nollåttorna! 😃


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
[NeferNefer]
7/14/16, 7:05 PM
#14

Eller hur? 👍

[NeferNefer]
7/31/16, 6:13 PM
#15

Åttorna (080808) och åttaårsjubileum i år, storslaget värre! Det blir fyra fina, spännande tävlingar för att fira! Den första börjar redan i morgon, den andra den 8:e 😎!

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: