Annons:
Etiketterifokussajten
Läst 1422 ggr
Alwyn
1/9/16, 9:58 AM

Bortplockat inlägg

Hej, jag fick ett inlägg om en ceremoni bortplockat och undrar varför… det gick inte att kontakta sajtvärden av någon anledning. Någon som vet hur jag kan få reda på orsaken till att det togs bort? Jag har postat om denna ceremoni i flera år utan att få det bortplockat förut. Mvh

Annons:
fridelfina
1/9/16, 10:01 AM
#1

Hände det nu?

 
 

fridelfina
1/9/16, 10:02 AM
#2

Kolla med ifokus-folket, de kanske vet?

 
 

Maria
1/9/16, 10:03 AM
#3

Det ser ut som det varken finns värd eller Medarbetare på denna sidan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Denna kommentar har tagits bort.
Magi-cat
1/9/16, 10:23 AM
#5

Eh….varför blev mitt inlägg bortröstat? 🤔

Det här:

Om det hände nu (när det inte finns någon sajtledning) kan det ha blivit raderat av den automatiska anmälningsfunktionen.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

fridelfina
1/9/16, 10:29 AM
#6

Den automatiska anmälningsfunktionen förutsätter väl att många trycker på den? Verkar ju ologiskt i såfall… Vet att jag i mobilen av misstag ibland råkat trycka på "anmäl" när jag egentligen ska trycka på "upp till inläggslistan". Så ett tryck borde ju inte räcka?

 
 

Annons:
fridelfina
1/9/16, 10:30 AM
#7

Magi-cat: märkligt att ditt inlägg försvann?

 
 

Magi-cat
1/9/16, 10:30 AM
#8

#6 Nej, ett tryck räcker inte, man måste bekräfta. Annars skulle det nog bli många feltryck. 🙂 Jag har själv gjort det där ibland.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

fridelfina
1/9/16, 10:32 AM
#9

Kanske går troll på sidan?

 
 

Magi-cat
1/9/16, 10:42 AM
#10

Kanske det…🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Delvoriah
1/9/16, 11:38 AM
#11

Jag fick också mitt inlägg bortplockat, och förmodligen halkade ditt inlägg med när mitt var uppenbar reklam (som liten, liten företagare som inte har råd med massor av reklam, hoppas man ju på att kunna hitta andra vägar att nå ut). Utan Sajtvärd eller Medarbetare så finns det ju ingen att kontakta, annars hade jag frågat om lov först. Problemet borde kunna lösas om någon annan kan ta över ansvaret. Jag tycker att det är synd att gamla medarbetarna lämnade utan att hitta någon ny värd först.

http://brisingasmycket.se

Delvoriah
1/9/16, 12:01 PM
#12

Ber om ursäkt förresten att mitt inlägg drabbade ditt. Jag försökte hitta någon att fråga om lov, men när jag insåg att det inte gick, så provade jag ändå… dumt av mig.

http://brisingasmycket.se

fridelfina
1/9/16, 12:04 PM
#13

Men hur skulle ditt inlägg påverka alwyns? Skrev du reklam i hennes inlägg?

 
 

Annons:
Delvoriah
1/9/16, 12:06 PM
#14

Nej. Jag tror att någon gick in och tittade igenom inläggen här på grund av mitt och på grund av att det inte finns någon värd eller Medarbetare.

http://brisingasmycket.se

fridelfina
1/9/16, 12:07 PM
#15

Ok, då förstår jag hur du tänkte. Men det är långsökt tycker jag.

 
 

Delvoriah
1/9/16, 12:14 PM
#16

Jag är inte så säker, då mitt inlägg var helt nytt och TS inlägg inte var det. Oavsett så skulle ju sajten behöva värdar. Det är säkert så att mitt inlägg inte skulle ha blivit godkänt oavsett, men det är synd om det drabbar t ex tidigare godkända inbjudningar

http://brisingasmycket.se

Alwyn
1/9/16, 2:43 PM
#17

Hej på er, jag hade gjort en helt ny tråd om årets ceremoni som ska hållas vid fullmåne i januari och den hade röstats bort fick jag ett PM om. Jag vågar nog inte posta den igen för vid tre bortröstade inlägg blir man blockad. Den tråd ni puttat upp var från förra årets ceremoni.

fridelfina
1/9/16, 5:04 PM
#18

Oj, märkligt, men lägg upp den på typ Häxor, wicca eller tarot….

 
 

Alwyn
1/9/16, 6:04 PM
#19

Nej jag känner inte riktigt att den passar där. Det får räcka med facebook då.

Loris M
1/9/16, 11:04 PM
#20

Nu har Niklas ändrat inställningar så det ska inte kunna hända igen. Och alla bortröstade inlägg har återpublicerats. 👍

http://druidoshaman.ifokus.se/discussions/569152a68e0e7439c10012ff-halloj-vad-pagar-har?discussions-1

Det är möjligt att Sajtvärd eller medisar innan de organiserat lämnade skeppet ändrade inställningar så det räcker med bara en röst för att inlägg ska röstas bort.

Annons:
Magi-cat
1/10/16, 7:45 AM
#21

👍


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Niklas
1/10/16, 10:29 AM
#22

#20: Så var det.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Alwyn
1/10/16, 11:07 AM
#23

Och sen roade sig någon med att sitta och rösta bort folks inlägg. Aja, nu är det fixat tack och lov :)

Niklas
1/10/16, 1:48 PM
#24

Jag kan rekommendera någon av er som gillar sajten att bli Medarbetare. Då finns det någon som kan rätta till när sånt här händer.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

annia1
1/10/16, 9:22 PM
#25

Eftersom värden har avslutat sitt konto så är det bättre om nån som är intresserad tar över som värd.

.

Upp till toppen
Annons: