Annons:
Etikettrökelser
Läst 1622 ggr
[Galahad+Perceval=trueheart]

Rökelser

Jag har funderat mycket på det här med rökelser, dom jag använder mäst själv är lavendel, myrrha, frankensin (stavning?). Polo santo samt några med olika blandningar tex en som heter protection och någon som heter fiery dream. Men min tanke är att jag vill ha era råd om de bästa rökelserna för följande egenskaper. Rena auran Rena hemmet Beskydda aura och hemmet Dra till sig kärlek och vänner Heala relationer Ni får gärna rekommendera stenar för följande användning. Inga stenar eller rökelser som povärkar kundalinikraften

Annons:
NiklasTyreso
2015-10-17 21:37
#1

Om ni ändå tipsar om rökelser så undrar jag vart man får tag på ett bra fyrfat (att tända rökelse på) som inte kostar multum.

Pysslan
2015-10-20 22:03
#2

De här har jag handlat från några gånger. Jag tycker att de har en hel del bra saker till helt okej priser.

http://www.harmoniqahalsobutik.se/

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

NiklasTyreso
2015-10-22 22:19
#3

Tack för länken!

Efter att ha läst om deras rökelsefat kommer jag nog att använda ett eget keramikfat med sand i. Då kan jag se till att symboliken betyder något med min föreställningsvärld.

[Bettanbop]
2015-10-25 18:53
#4

Jag funderar på om annan salvia också funkar eller om den det måste vara den vita.

Cahira
2015-11-04 22:31
#5

Jag använder rökelser som läker min själ, är därför jag köper dom så jag känner vad som funkar bäst för mig själv. :) Sandal wood är min favorit.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

fridelfina
2015-11-05 08:31
#6

#4 Har för mig att det "måste" vara den vita… Men kolla på Häxor iFokus, har för mig att frågan varit på tapeten tidigare där :-)

 
 

Annons:
Magi-cat
2016-03-25 08:46
#7

🎈


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: