Annons:
Etikettandligt
Läst 2515 ggr
vinden är min mor
7/30/15, 10:45 AM

Andlig utveckling

Igår hade jag ett intressant samtal med min guide som jag skulle vilja dela med mig av. Jag tackade för min andliga och mediala utveckling detta år och frågade samtidigt hur det kommer sig att så mycket hänt just detta år. Han svarade att allt började av att jag kom igång med att meditera. Vi är så många som vill så mycket och vi går kurser och på seanser och Gud vet allt. Om man får kontakt med sin egen ande får man En nyckel till andevärlden , när vi får kontakt med vår guide har vi två. Kontakt med sin skyddsängel ger tre.kontakt med sitt kraftdjur ger fyra osv. Hur är det med er? Mediterar ni? Har ni hittat er egen ande och er guide? Går ni på kurser eller låter ni utvecklingen ske i sin egen takt?har ni någon gång funderat på att alla människor man möter är andar i en fysisk kropp?

☀️Mörker är bara brist på ljus

Annons:
[Bettanbop]
7/30/15, 8:18 PM
#1

Så fint möte med din guide 🙂 Måste erkänna att jag varit väldigt lat med meditationerna på senaste tiden.

Tarotstollan
8/2/15, 9:36 PM
#2

Väldigt fint skrivet och berättat.
Jag har slutat meditera höll på i ca 2 år men det gav mig ingenting mer än att jag bara blev tröttare än vad jag redan är. Har funderat på att börja igen men ännu känns det inte rätt, vet inte vad det är men allt är så motigt så fort jag börjar tänka i de banorna.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Kayenta
8/4/15, 5:06 PM
#3

Kanonfint skrivet Vinden ❤️och visst är det så som din guide säger för ju fler nycklar vi har ju fler dörrar öppnas,väldigt fint och enkelt beskrivet av din guide ❤️

Det där om att vi fysiska är andar är det många som lätt glömmer bort,man blir liksom så fast och fixerad vid den fysiska kroppen att man lätt glömmer bort att man är ju faktiskt en ande.

Jag tänker hela tiden på den biten och liksom ser bort från den fysiska och försöker uppmärksamma anden i stället för det fysiska beteendet vilket inte alla gånger är så lätt men jag får påminna mig ofta om det för när man inser att anden är den rena medan den fysiska kroppen kan agera på olika sätt som kanske inte uppskattas då får man en helt annan bild.Hur svårt som helst men har man det i tanken så kan man se en helt annan sida av en människa om man ser till dennes ande inte den fysiska kroppen för den fysiska kroppen är vilseledande när det kommer till vår rena ande ❤️

vinden är min mor
8/20/15, 10:19 AM
#4

Jag är också väldigt uppmärksam nu för tiden. brukar fundera på om det är mitt hjärta eller hjärna som jag reagerar med.

När jag följer hjärtat brukar det bli bra, den mänskliga hjärnan är bra på att räkna ut mycket men den är sämre på att veta vad som faktiskt är bra för själen.

☀️Mörker är bara brist på ljus

[Bettanbop]
9/13/15, 7:49 PM
#5

Jag kan berätta att jag var nära att lägga ner och bomma igen allt mitt mediala på grund av något som inte alls var kul. Tydligen har vissa kollegor kommit på att jag kan vara "farlig" att ha något med att göra. Jag blev kallad till chefen som sa att jag inte får nämna ett ord om min mediala sida. Nu går jag ju inte omkring på jobbet och pratar om mina mediala kunskaper, men frågar någon så svarar jag.

Men mina "osynlig" vänner gick inte med på det och gav mig några verktyg som har stärkt mig ordentligt.

Tarotstollan
9/13/15, 8:57 PM
#6

#5. Men vad är det för konstiga arbetskamrater du har? Hoppas verkligen inte att detta skall stoppa dig i din utveckling.🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
vinden är min mor
9/14/15, 8:29 AM
#7

Men vad härligt Bettan att du går starkare ur det!🌺

Även om det är väldigt jobbigt att gå i genom svårigheter så kan de vara oerhört stärkande.

Kanske borde du tacka dina arbets "kompisar" för att de utsatte dig för detta, och säga att det har gynnat din mediala utveckling ordentligt.😉

☀️Mörker är bara brist på ljus

[Bettanbop]
9/14/15, 8:15 PM
#8

Det har du rätt i vinden. Det ska jag göra 👍

[NeferNefer]
5/10/17, 4:52 AM
#9

Jag har mina guider och mina kraftdjur, men jag talar inte med dem så ofta som jag känner att jag vill. Jag ska bättra mig på den punkten, för det medför ju så mycket gott att ha en nära och god kontakt med dem ❤️

Upp till toppen
Annons: