Annons:
Etikettallmänt
Läst 2427 ggr
[Bettanbop]
2015-07-19 18:43

Hus rening/rensning

Hej alla fina vänner och alla som jag inte känner ….än 👋

Vill ni hjälpa till med en grej?       JAAA klart ni vill 👍

Läste inne i ett annat rum här på ifokus om husrensning. Det kanske skulle behövas här, eller framför allt på HELA ifokus.

Mins när jag upptäckte ifokus och hittade så många intresanta och spännande rum. Först var det Healing sen Andlig utveckling så startade Tezz Änglar, så har vi Övernaturligt och Spiritualisterna, Himlen, Druid & Shaman mm mm

Överallt var det så mysig stämning, alla var så trevliga och öppna och jag lärde mig massor Skrattar 

Sen upptäckte jag de så kallade trollen = skeptiker. De retades och ifråga satte allas tro och ville ha bevis hit och dit, stämningen fick sig en törn. Det blev värre för sen började många ifråga sätta varandra som tidigare var vänner och så positiva och gav varandra stöd.

Nu är det många som säger att de inte mår bra av ifokus, att de känner av den sämre energin. Jag tror inte det egentligen är skeptikernas fel, utan det är nog mer att vi låtit den sämre energin komma åt oss. Vissa är mer påverkade än andra.

"Ensam är stark, men tillsammans kan vi göra underverk" 

Så jag tänkte att de som vill vara med och göra ett försök att driva bort dessa negativa vibbar från ifokus får gärna göra en insats. Om vi försöker varje gång vi kommer in på ifokus, oavsett vilket rum så pushar vi in positiv energi fylld med glädje och inspiration samtidigt som vi blåser bort det negativa.

Kom igen nu så vänder vi på det här Tummen upp Om vi pushar på i några dagar denna kommande vecka. Alla får göra på sitt sätt.

Bettan

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Kayenta
2015-07-20 18:06
#2

Inlägget # 1 blev bortröstat, slösa inte energi på att få bort och skapa skrivförbud för vi har en backup som inte tillåter sånt här på D&S.

Nu åter till ordningen och Bettans trådstart om att skänka ljus till ett mörkt hål som i fokus ❤️

[Bettanbop]
2015-07-26 20:18
#3

Åter till min trådstart så kan jag faktiskt känna en liiiten skillnad mot det bättre. 

Har ingen aning om någon har gjort något eller om jag jobbar ensam 😃 men det gör inget för jag vill vill vill ha tillbaka det vi hade förr 🤗

Ett stort tack till er som gjort en insats anonymt 🌺

Atropa
2015-09-01 21:56
#4

Gud så mysigt inlägg! För ett tag sedan hade vi på häxor iFokus väldigt mycket problem med sk. "Troll". Har inte blivit detsamma där heller! Underbart att du börjar sprida positiv energi och peppar alla till att bli starka igen efter attacker!:) en stor förändring börjar med något smått som man säger :)

[Moon Light]
2015-09-04 17:58
#5

Bra tanke Bettan men många ger upp nu det ser man på så många håll tyvärr.

Tarotstollan
2015-09-07 05:26
#6

Jag kan inte rensa energier men jag skickar lite glädje:
🎈🥳🌺❤️☀️🌛✨🙂
Ha en underbar Måndag!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
vinden är min mor
2015-09-07 07:50
#7

tack kära lilla stolla!❤️Sitter här och ler från ena örat till det andra.

Fyller på lite jag också.🌈☀️🎈🥳🍸✨☀️🎂❤️

☀️Mörker är bara brist på ljus

Zeffe
2015-09-07 22:25
#8

Ni är bara för underbara ❤️
Jag ska inte vara sämre, utan jag fyller på med lite av mina  glädjekarameller!

🌈🌺🎂🥳🌛☀️☀️❤️

Tarotstollan
2015-09-08 02:10
#9

Hela veckan har det lovats ☀️ hos oss, så då hoppas jag att det kommer skina här inne också!☀️☀️☀️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
2015-09-11 23:59
#10

Vad har hänt var är ni alla? 🤔Ni har väl inte fått höstdepp?☀️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

vinden är min mor
2015-09-13 08:30
#11

Jadu stollan hela gänget drog till ansiktsboken. Jag tittar in här ibland men det ekar tomt här.😟

☀️Mörker är bara brist på ljus

[Bettanbop]
2015-09-13 19:15
#12

Nu skäms jag kära vänner, vinden har så rätt, vi drog till den där ansiktsboken 😇

Sorry sorry ska bättra mig 👍

Tack alla för insatsen att försöka mota negativa energier till hotahejti 👍

Zeffe
2015-09-13 19:35
#13

Vi kan väl alla bättra oss, så kanske det kan bli lite fart här också. 🙂.

Du har så rätt Bettan, negativa energier är inget vi ens ska befatta oss med. Från och med nu så existerar dem inte tycker jag vi gemensamt kan bestämma 😃

Annons:
[Bettanbop]
2015-09-13 19:41
#14

Det bestämmer vi 😃

vinden är min mor
2015-09-14 08:25
#15

Härligt gänget!❤️

☀️Mörker är bara brist på ljus

[Bettanbop]
2015-09-14 20:17
#16

😊 äsch ……. 😉

Upp till toppen
Annons: