Annons:
Etikettandligt
Läst 994 ggr
[Bettanbop]
7/3/15, 1:16 PM

HUR laddar vi?

Som sagt . . HUR laddar vi om våra energier?

Vissa går ut i naturen, vissa mediterar, vissa äter ett äpple, vissa kramar ett träd och så finns det de som tar en kopp kaffe.

HUR gör du? förklara gärna på ett enkelt sätt.

De som går ut i naturen t.ex tänker nog inte på hur de gör för att ladda energierna för att de går på rutin. Kanske man använder en sorts andnings teknik eller en enkel meditation. Berätta hur ni gör, för några vet inte.

Några Jordar sig för att få mer energi. Men hur gör man det då? Man visualiserar att men har rötter som ett träd som växer ner i jorden från fötterna. Tänkte ni som gjort detta på hur det kändes första gången, ganska lustig känsla 😉 sen visualiserar man att all trötthet eller jobbiga känslor rinner ner genom rötterna och ner i jorden. Därefter visualiserar man att nya fräscha rötter kommer nerifrån moder jord och upp i dina fötter och fyller dig med ny ljus härlig energi.

Jag brukar på morgonen på väg till jobbet be mina änglar att de skall vara med mig i allt jag gör och allt som händer omkring mig och att förs mig med tillräckligt med energi för att orka vara aktiv och inspirerande under dagens lopp.

Hur gör ni för att fylla på med fräsch energi

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[Bettanbop]
7/3/15, 7:36 PM
#2

Bara för att förklara lite kort så läste jag att en av våra kära medlemmar inte visste HUR det går till, hur man egentligen gör för att ladda om våra batterier/ energier. Finns det en så finns det säkert flera.

Många säger att de går ut i naturen, men sen då…..vad/hur gör vi.

Där av frågan HUR gör vi/ni 🙂

[Våren]
7/4/15, 10:23 AM
#3

Sätten är många, man kan vara ute i naturen. men ändå inte känner sig att någonting händer, tankarna är upptagna av annat.
Man behöver liksom bli ett med naturen, t.ex titta på hur ett träd har vuxit,följ trädet från roten och uppåt. hur barken växer,hur kvistarna tar sin krokiga form.
Man kan leta stenar i olika former,studera växter. och då blir man öppen för de energi som allt levande ger.  🙂

NiklasTyreso
7/4/15, 11:38 PM
#4

Motionssimmar. Plockar egna stärkande naturmediciner i naturen. Äter eller dricker te på egen naturmedicin varje dag. Ägnar mig åt hobbys och intressen. Är med vänner. Promenerar i naturen. Ber varje dag.

Upp till toppen
Annons: