Annons:
Etikettmedialt
Läst 1934 ggr
[sollugg]
2015-06-27 13:36

Finns någon synsk eller liknande?

Hej. Jag och min kille började sällskap om för en tid sen och för närvarande känns det inte så värst bra min undran är vad som blev fel. Kan ni se någon ljusning? Finns han med för mig? Finns han med till hösten? Jag har så många frågor hoppas ni kan skönja för mig en stor kram.

Annons:
Cahira
2015-06-28 05:52
#1

Kolla tarot om de kanske vill göra en tarotläsning för dig. Jag kan inte kolla framåt, bara saker som hänt. Men mitt bästa tips är att prata med honom om vart han står.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Sol69]
2015-06-28 08:31
#2

Det alltid bäst att prata med varandra om det är något man känner annars uppstår lätt missförstånd

desti
2015-06-29 07:14
#3

Oj vad tråkigt Alla förhållanden får upp och ner Det bästa är ändå att prata med honom men vill du kika in i framtiden finns sådana här sidor med spådomar ;) http://www.spadom.se/simplytarot.htm

Skogshumblan
2015-07-01 18:53
#4

Vi inne på tarot gör inte gratisläggningar. Håller med de andra. Prata med honom och lyssna på din magkänsla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Kayenta
2015-07-03 05:51
#5

Det bästa tipset har du fått av övriga i tråden att prata med honom och lyssna på det som för just dig känns rätt 🙂

Men du kan också prova här inne på ÖN där dom har en tråd om just det här men dom lämnar inga garantier för varken svar eller korrekthet eftersom det är många där som vill öva upp sig samt att det  är väldigt många som vänder sig till just den tråden.

Upp till toppen
Annons: