Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1793 ggr
[Sol69]
6/21/15, 8:34 AM

Grattis Zeffe

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett stort grattis till vår kära Zeffe på födelsedagen. Hoppas du får en riktigt mysig dag o solen strålar över dig o fåglarna kvittrar :-)

Annons:
Kayenta
6/21/15, 9:32 AM
#1

Stort Grattis till Dig Zeffe 🎂🎈🎁

Pysslan
6/21/15, 11:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Grattis Zeffe 🎂🎈🌺

Hoppas du får en underbar dag 🙂

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Zeffe
6/21/15, 4:23 PM
#3

Tack så hjärtligt! 😃Jag brukar alltid fira med att vara ute i naturen och njuta. Så fina bilder ni har lagt upp. Jättesmarrig tårta Sol 😎. Bilden från dig Pysslan var jättefin och  jag bara måste fråga om den är tagen i den mytomspunna Fagertärn med dess historia kring de röda näckrosorna, för det är väl en sådan?

[Bettanbop]
6/21/15, 6:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Ett stort härligt GRATTIS på din födelsedag Zeffe 🌺 hoppas din dag har varit precis som du hade tänkt dig 🎈

Zeffe
6/21/15, 6:14 PM
#5

Tack Bettan och vilka fina blommor 😃

Jo, det har varit en fin dag och dagens höjdpunkt blev när grannens katt kom och hälsade. Jag är löjligt förtjust i djur och speciellt katter 🙂. Hade jag möjlighet skulle jag ha huset fullt med dem, men jag hjälper gärna katthem runt om här i trakten med lite allt möjligt och i den utsträckning jag kan.

Kayenta, vilken underbar ballongsamling 😃Helt i min smak!

Pysslan
6/21/15, 6:38 PM
#6

#3  Tack 🙂

Kortet är taget vid Bergianska Trädgården utanför Stockholm. En rosa näckros i sensommarens kvällsljus.

En fantastisk plats att besöka med kamera i stort sett alla månader på året. Där finns nästan alltid något fint att fotografera  🙂

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Annons:
vinden är min mor
6/21/15, 7:34 PM
#7

Grattis Zeffe! Hoppas du haft en riktigt bra födelsedag.🍰🎂🎈💥

☀️Mörker är bara brist på ljus

Zeffe
6/21/15, 8:19 PM
#8

Pysslan, Bergianska verkar vara ett riktigt paradis. Jag har känt till Viktoriahuset, men kikade på deras hemsida nu och det får nog bli ett besök där. Jag älskar att besöka parker och trädgårdar, så jag tackar dig för ett bra tips 🙂

Tack Vinden! Jo det har varit jättebra, speciellt när jag fick en gosestund med grannkatten 😃.

Tarotstollan
6/21/15, 10:12 PM
#9

Grattis!🌺🎁🎈

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pysslan
6/21/15, 10:14 PM
#10

#8 Då hoppas jag (vi) på en bildtråd efter besöket  🙂

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Zeffe
6/21/15, 10:57 PM
#11

Tack Tarotstollan, det värmer 🙂

Pysslan, jag lovar att återkomma med en bildtråd efter att ha besökt trädgården. Nu fick jag ett trevligt resmål att se fram emot 🙂

Upp till toppen
Annons: