Annons:
Etikettmoder-jord
Läst 1667 ggr
[Sol69]
6/19/15, 5:56 PM

Skogsväsen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var vi ute o promenerade i skogen o på vägen så kände jag av energierna från naturen o dess väsen. Det är som att man hittar lugn o harmoni när man går mitt ute i naturen där man bara möter naturens väsen o djur. Men nu är det väl så att många väljer att fira midsommar traditionellt o missar det magiska energierna i naturen runt midsommar

Annons:
Kayenta
6/19/15, 6:48 PM
#1

Tjusigt Solen 😎

Och åt fanders med alla midsommarfirare,ut och upplev naturen det är den medicinen vi behöver 😎

Tarotstollan
6/19/15, 7:33 PM
#2

Jättefint! Hade jag bara vågat, så hade jag givit mig ut ensam i skogen som finns nära här men tyvärr, inte inne i en stad.😕

Hade jag bott kvar ute på landet så hade jag travat iväg rakt ut i storskogen!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Zeffe
6/19/15, 9:52 PM
#3

Så underbart med naturen och jag själv brukar vara så asocial att jag hellre tillbringar en sån här dag i naturen än att trängas bland folk 😃Usch så trist jag är och det gäller även alla andra dagar.

[Bettanbop]
6/19/15, 11:21 PM
#4

Glad midsommar afton på er alla 🌺

Vist är det härligt med naturen och alla de väsen runtomkring. Men tyvärr så är det lite jobbigt att vistas utomhus här just nu. Vi gjorde ett försök att sitta ute till middagen men tvingade ge upp på grund av et litet litet väsen 😕 Strålande sol och lagom varmt men kan knappt vistas utomhus just nu, inte kul.

VästkustFia
6/21/15, 12:01 AM
#5

Först vanligt firande och sen en ensam nattpromenad rakt ut i grönskan har alltid varit min modell för en perfekt midsommarafton 👍! Fungerar inte alla år men oftast.

vinden är min mor
6/21/15, 9:07 PM
#6

Jag gör som du Fia ! Sill och jordgubbstårta, dansa på en hembygdsgård med familjen. Sedan ett par timmars promenad ensam med min hund. Underbara energier och ett fantastiskt ljus. Jag gjorde en härlig ute sitta på min magiska plats i skogen. hittade årets första kantareller som sedan blev en kanon god kantarell omelett. När jag vandrade hem dansade kvälls dimman fram över ängarna. Idag var jag ute och red med min älsklingshäst och njöt av att solen äntligen sken från en klarblå himmel. En fantastisk midsommar. ❤️

☀️Mörker är bara brist på ljus

Annons:
[vikinga ängel]
6/24/15, 2:02 AM
#7

Vad roligt att ni pratar om naturvärden. Min katt hade en liten älva han brukade leka med. En gång jag gick på promenad om natten vid fullmåne och nylagd snö så hoppade det en massa skrattande små väsen i mina fotspår. Det var lite kul för de skrattade jätte mycket. Vet ni vad det kan ha varit för små väsen? Min sko storlek är 36 och det var mins 3-5st i spåren samtidigt. De var så söta, jag fick känslan av barn.

Upp till toppen
Annons: