Annons:
Etikettandligt
Läst 763 ggr
[Sol69]
6/3/15, 12:46 PM

Vad säger ni om detta?

Annons:
[Heike]
6/3/15, 12:58 PM
#1

Akademiska kretsar öppnar käften på tok för mycket och kunde gott stänga igen sina matluckor för gott 🤪

Däremot är det bra att det kommer fram för den som söker det andliga och blir lätt att hitta än att det är en massa slutna sällskap som kan vara svåra att både finna och komma in i.Det som stör mig är den enorma kommersiella hysterin i det här,det blir så fel eftersom universum är tillgängligt för alla.

Man hoppas innerligt på att healing mm får mer och mer utrymme och accepteras inom fler grupper än enbart dom andliga.Så bra det förs ut men stort minus för den kommersiella hysterin samt matluckorna hos akademikerna som inte vet vad dom pratar om 😎

Tarotstollan
6/3/15, 9:30 PM
#2

Det är väl med detta som allting annat, för mycket eller för lite skämmer allt. Alla människor måste ta ansvar för sig själva och tänka själva  om detta är något som kan vara riktigt eller ej. Ingen får tvinga någon annan till att tro på något som verkar fel för den andra individen.

Jag hoppas också att healingen kommer att växa och bli accepterat i våran värld! 
(Lika så att akupunktur och kiropraktorer kan få användas och att det får räknas in på högkostnadsskyddet.) Detta hör ju inte till artikeln men är viktigt också tycker jag, då detta ifrågasätts väldigt mycket också!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

vinden är min mor
6/4/15, 3:36 PM
#3

Fortsätter det så här så kan man ju snart anses normal.😃 Jag har en fantastisk plats i skogen med en helt otrolig healing energi där jag brukar sätta mej och meditera. Allt som oftast kommer det någon sport Nisse och joggar förbi och de brukar spärra upp ögonen och undra vad jag är för miffo Nej det är bra att folk äntligen vågar testa sina egna vägar och inser att healing kan vara minst lika bra som mediciner.

☀️Mörker är bara brist på ljus

Zeffe
6/4/15, 7:36 PM
#4

#2 Kan inte säga det bättre själv. Det kanske fungerar olika mellan landstingen, men här i Västmanland finns både kiropraktorer och akupunktörer som har vårdavtal och därmed högkostnadsskydd. Vi får hoppas och tro att den alternativa medicinen vinner mark och i bästa fall samarbeta med den konventionella vården. Jag tror mer på samarbete än kollisionskurs 😉, det blir alltför svartvitt annars. 

#3 Håller helt med dig och det låter som att du har hittat en riktigt härlig plats i skogen. Visst är det underbart 👍

Upp till toppen
Annons: