Annons:
Etikettandligt
Läst 734 ggr
[Heike]
5/19/15, 6:12 PM

Pastorn som vill Döda Alla Homosexuella

När jag ser sånt här blir jag så bedrövad,nu handlar det om en pastor som anser att man ska döda homosexuella människor för så säger hans Bibel och menar att Bibeln även ger stöd för det här 😕

Sånt här är så tragiskt att se när religion blir ett hat mot människogrupper där man med den Heliga Skrift försvarar att vissa människor ska gå döden till mötes för så har min Gud sagt och då måste det ju så klart vara sant eftersom det står i Bibeln 😕Men vet ni det är bara människans eget fördömande men oj sån skada människan kan göra på sin väg.

Jag kan säga att jag mötte liknande saker under min tid i kyrkan vid några tillfällen  men jag kan också säga att dom Kristna vänner jag har bär inte detta hatet och föraktet mot andra människor med annan läggning eller annan livsåskådning och tro tvärtom där finns mänsklighet och öppenhet om att alla faktiskt hör hemma i Guds Himmel  i dom flesta fall med några undantag.

Jag tycker det här är oerhört skrämmande och nu är det en film från USA men allvarligt det ser ta mig tusan inte bättre ut här i lilla Sverige alla gånger där man tar sin religion som en sköld för att försvara hatet mot andra avvikande grupper människor och enbart är ute efter att sin tro,sitt liv är rätt medan alla andra ska minsann dö i helvetets alla eldar om dom inte följer kyrkans tro.

Vilken utveckling religion har fått 😮Det som ska bringa ljus bringar mörker hat och elände istället,nåt är väldigt fel med det här när vi borde bringa kärlek och ljus istället.Vad hände med kärleken och gemenskapen  😕

https://www.youtube.com/watch?v=TCIE0vqk6Uo

https://www.youtube.com/watch?v=-7Sixv7uQOM&feature=youtu.be

Annons:
[Sol69]
5/19/15, 6:55 PM
#1

Jo vist är det tråkigt att det finns såna inkräkta idioter som har så lustiga åsikter. 😮

[NeferNefer]
5/19/15, 7:00 PM
#2

Jag tror på karma, jag … 🤓

Tarotstollan
5/19/15, 11:56 PM
#3

Vad är det för en konstig Bibel han läser? Har han skrivit den själv?🤔

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Heike]
5/20/15, 6:07 AM
#4

Man blir alldeles skakis av hur det kan gå till,hittade den här videon via en i fokus sajt som en medlem lagt in men den tråden rök ruskigt snabbt.Snacka om att tysta ner sanningen om vad den Kristna tron går ut på vilket jag bara kan se att man försvarar och ställer sig bakom det Pastorn säger i videon alternativt bara lägger locket på dom otäckheter som förekommer.Sopar det under mattan istället för att föra fram sånt här vidrigt i ljuset så människor får kunskapen om hur det går till många gånger 😕

Sånt här är riktigt otäckt och man kan verkligen se hatet och föraktet i hans ögon,hua vilken otäck karl 🥶

Upp till toppen
Annons: