Annons:
Etikettmedialt
Läst 950 ggr
vinden är min mor
5/6/15, 2:04 PM

Mer medial med surare kropp

Jag läste en intervju i nära tidningen som gjorde mej väldigt fundersam. Det påstods i artikeln att om man äter socker,röker mm så får man en surare kropp. Med surare kropp känner man av elektricitet mer och ger därför en mer medial person. Jag tycker det låter konstigt.själv är jag väldigt noga med vad jag äter och försöker leva så rent som möjligt. Vad tror ni?blir man mer medial av skräp mat eller bör man vara ett rent kärl när man jobbar med högre energier?

☀️Mörker är bara brist på ljus

Annons:
[Sol69]
5/6/15, 2:07 PM
#1

Förmodar att det inte har med vad man äter och inte äter att göra. Det finns dem som är renlevnadsmänniskor som är mediala och de finns dem som äter allt de kommer åt. Tror att det handlar om hur öppna vi är och hur känsliga vi är som personer för kunna känna in. Det finns de som kan leva i ett spökhus och inte märker att dugg. Men den andra märker saker hela tiden..

vinden är min mor
5/6/15, 2:24 PM
#2

Ja så tror jag med. Kvinnan i artikeln ansåg dock att hon inte var lika medial som hon skulle kunna vara för att hon var för jordas vilket hon blev av sin nyttiga mat. Kanske hon bara ville skylla på något?! Jag har haft ett mycket utvecklande år och det började med att mitt rotchakra öppnade sig. Så för mig känns det mer som att jag jordade mej först och sedan har chakra efter chakra öppnat sig.

☀️Mörker är bara brist på ljus

[NeferNefer]
5/6/15, 3:45 PM
#3

Jag tyckte också att det verkade fel när jag läste det.

Men det kanske är hennes sanning. Jag tror att vi alla har vår egen sanning, och en del av våra sanningar är samma sanningar som andras, men inte alla. Därmed inte sagt att mina sanningar är sannare eller bättre än andras, de är bara andra än deras helt enkelt.

Upp till toppen
Annons: