Annons:
Etikettallmänt
Läst 1016 ggr
[Bettanbop]
2015-02-20 20:13

Tanksprid

Kom på en bra inledning till en artikel, men när jag öppnade ett nytt inlägg så var tanken som putts väck 🤪

Det händer lite nu och då. Kan gå för att hämta en sak men när jag kommit halvvägs har jag glömt vad jag skulle hämta. Eller jag ringer till någon för att tala om något eller fråga något, men när personen svarar så är det tomt i skallen. 

Jag började skriva på en saga för ett tag sedan, har kommit på fotsättningen flera gånger, men när jag ska skriva det så . . . . 

Händer det här er också???

Många skulle nog skylla på sin andliga utveckling, men man kan inte skylla allt på den och att man har "spöken" i skallen 😎

Annons:
MrLife
2015-02-20 20:15
#1

Du har inte tänkt på att det kan vara så enkelt som att du är lite disträ? :)

[Sol69]
2015-02-20 20:22
#2

Jo du Bettan vist kan man komma på sig själv med att vara disträ och glömma saker.. och man undrar va det var man skulle hämta eller vad det var som man skulle säga.. Men oftast så säger det klick och så ploppar det upp efter ett tag..

Kul om de kommer en ny första sida,, alltid kul med artiklar.. 😎

[Bettanbop]
2015-02-20 20:32
#3

Nä en ny första sida blir det inte än 😃 men den är på g.

Nämen det här med att vara tankspridd och disträ tror jag beror mer på stress och för mycket att tänka på. Även om man inte tänker på det så har man många tankar på gång i skallen.

Upp till toppen
Annons: