Annons:
Etikettmoder-jord
Läst 1433 ggr
[Bettanbop]
2/16/15, 9:14 PM

Ljus fenomen

Alla har vi nog sett olika ljusfenomen på himlen och rörelser bland molnen., eller många har nog sett iallafall. 

Jag ser ofta vatten djur i molnen, det kan vara delfiner och valar, hajar och sjöhästar, sköldpaddor och  muränor. Lika ofta ser jag små rörelser i molnen och att något blinkar till. Vid ett tillfälle så ställde jag mig och "prata med himlen", då for det fram en ljuspunkt fram från molnet, den blinkade till mig kändes det som och försvann sedan lika snabbt.

Kom att tänka på att när jag läser om andras upplevelser om detta så uppfattar vi det så olika. Någon kan visa en bild där några kan säga att de ser tydligt en portal t.ex, medans andra inte ser någe. Hur kan det komma sig? Kan det ha att göra med att vi har olika frekvenser/energivibrationer?

Annons:
vinden är min mor
2/17/15, 8:04 AM
#1

Jag tror vår hjärna är sådan att den bildar egna bilder .

Enligt studier så har man ju sett att om inte hjärnan minns så gör den ett eget minne.

Om jag ser ett moln så ser jag kanske en häst medans min son ser något från star trekk till exempel.

På övernaturligt så brukar alla utlagda bilder med frågan ser /känner ni något, få massor av svar om spöken,orber dåliga känslor medans den som sätter ut bilden ibland bara vill visa en plats med goda energier.

☀️Mörker är bara brist på ljus

[Bettanbop]
2/17/15, 10:22 AM
#2

Ja det är ju lustigt hur vi kan känna se så olika om bilder. Den ena känner si och den andra så, eller den ena ser något som den andra inte alls ser.

Det kanske är som du säger Mor, att vi ser olika beroende på vad hjärnan känner igen och registrerar. Att vi känner så olika i olika energier kan ju vara något liknande. Jag tror att vi är öppna på olika nivåer och är mer känsliga för sådana energier som intresserar oss mer. T.ex så är jag  ointresserad av dem "mörka"sidan, så den uppfattar jag typ aldrig.

[Sol69]
2/17/15, 9:01 PM
#3

Jag tycker det är fridfullt och sitta och studera molnen och se va de vill ge för budskap… 🙂

[[Mån Quinna]]
2/18/15, 5:04 PM
#4

Visst är det vackert att se upp bland molnen och visst kan dom skapa fantastiska formationer för oss och även ge budskap som vi kan missa i vår vardag för vi är ständigt i full fart och stress.

Det du skriver Bettan ;  Vid ett tillfälle så ställde jag mig och "prata med himlen", då for det fram en ljuspunkt fram från molnet, den blinkade till mig kändes det som och försvann sedan lika snabbt.

Där tycks det som om du har haft utomjordiskt besök och det sker allt oftare att våra vänner där ute i vårt stora universum ger sig till känna allt mer och mer.Det här är underbara varelser som vill oss så väl så var tacksam och dom både vet och hör när vi talar till dom likaväl som andra sidan hör och ser oss 🙂

[Bettanbop]
2/18/15, 5:34 PM
#5

O ja jag är så tacksam och känner bara vänlighet från dem 😃

Det är ju inte bara i himlen man kan se fenomen och tecken från våra vänner. Jag ser dem ofta i diken som är lite överväxta och i skogen. Men utefter bäcken som går utme vår tomt, där visar dom sig ofta. Iallafall för mig.

Lustigt att vi kan se så olika. Ta t.ex orber. Några kan se och känna hur mycket som helst från dem, medans andra inte får fram något från samma orb.

Eller som Mor säger. Någon vill ha hjälp att känna av en bild, ett gammalt foto. Vissa känner mycket och kan berätta detaljer medans andra inte känner något eller får in något helt annat.

Magi-cat
4/3/16, 8:00 AM
#6

Det vore roligt att se era egna bilder på himla- eller ljusfenomen. 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Upp till toppen
Annons: