Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 883 ggr
[Bettanbop]
2015-01-28 18:50

God kväll 28 Januari

God kväll alla vänner och alla som jag inte känner (än) 👋

Hoppas ni har haft en underbar dag. Det har jag haft iallafall, fast med lite pust och stön 🥵 Tänkte lite på karma lagen idag medans jag stod och bytte blöja på ett barn. Det man gör mot andra kommer till baka till en själv. Men jag kan inte komma på vad jag gjort och mot vem. Vem kan jag ha önskat denna värk som jag har 🤔 Fast idag ska jag inte klaga för värken har hållit sig ganska lugn i dag.

Men så har jag tänkt på en annan sak (ojoj vilken tänkare jag är 🤓) Det skrevs ju om Plejaderna i en annan tråd och hur hemma det kändes. Jag har mer dragning till stora stenformationer, gamla kloster och ruiner från medeltiden. Runor och runskrift på stena som står uppställda är väldigt fina, skulle gärna ha en stående på tomten. Men ändå har jag ingen större begär för att lära mig läsa dem.

Ah vi tar en tredje grej om min dag 😃 kom på att jag måste hitta mig en diktafon, gärna en som kan översätta det jag läser in till textform 👍 Det pluppar upp så många olika texter i skallen ibland, men som dyslektiker är det ganska jobbigt att få ut dem i text.  

Kram på er och ha en fortsatt god kväll :D

Annons:
[Sol69]
2015-01-29 05:29
#1

God morgon dagen efter. Jag gillar också gamla slott o ruiner. Mysigt vandra o titta i dem. Men nu ska jag åka o jobba.

Upp till toppen
Annons: