Annons:
Etikettkraftdjur
Läst 1460 ggr
jossa5
1/14/15, 12:31 PM

Trumresa i Västernorrland?

Hejhej,

Hoppas att jag är i rätt forum och skriver nu. Det är så att jag skulle vilja hitta åt mitt kraftdjur, och har förstått att det gör man antigen genom mediation eller med hjälp av en trumresa. Försöker med meditation, men det går sådär, så nu tänkte jag se om det finns någon i närheten av Västernorrland som skulle kunna hjälpa mig med en trumresa.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Annons:
[Sacred Wolf]2
1/14/15, 6:03 PM
#1

Hej hopp jossa5 😎

Jodå du är i helt rätt forum men tyvärr känner jag inte någon i Västernorrland eller med omnejd men sök vidare för alltid kan trumresor dyka upp🙂

[Sol69]
1/14/15, 6:08 PM
#2

Men har för mig att det ska finnas trumresor på tuben man kan testa,, och se om det fungerar.. Men jag har faktiskt sett mitt kraftdjur i molnen så de kan komma till en bara man är uppmärksam..

jossa5
1/15/15, 9:29 AM
#3

#2 Aha, det måste jag kolla upp. 

Häftigt att se ditt i molnen! Kanske jag bara varit ouppmärksam hela livet. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

[Sol69]
1/15/15, 9:46 AM
#4

Man kan se mycket i naturens och i moln och sånt.. Man måste bara vara uppmärksam.. Du skulle även kunna få ett budskap genom tv eller radion.. allt är möjligt.. De hittar en väg att visa.. 🙂

jossa5
1/15/15, 1:31 PM
#5

#4 Jo, i moln har jag sett mycket saker, drakar och krokodiler främst, men även många andra djur. Dock inte tänkt närmare på det.

Ska nog ta en promenad i skogen någon dag. Samt fortsätta träna på meditation.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

[Sol69]
1/15/15, 1:34 PM
#6

Då ser du ju saker i molnen och det kan ju vara ditt kraftdjur krokodilen om du sett det ofta.. 😎

Annons:
[GunillaF]
1/15/15, 2:08 PM
#7

Jossa5 Vi är många som håller på med trumresor. Jag och andra håller dem inom våra cirkelgrupper, men jag kan verkligen rekommendera Änglaporten. Hon bor i Kamforstrakten, men arbetar runt hela Västernorrland. Här är hennes hemsidesadress: http://www.anglaporten.se/tj%C3%A4nster/trumresa-7728439

jossa5
1/15/15, 2:54 PM
#8

#7 Åh, tack så mycket. Ska kika upp det. Kramfors är ju inte så långt borta.

#6 Hm, ja, kanske… Man ska väl aldrig säga aldrig, även om jag inte hade tänkt att krokodil kan vara mitt kraftdjur. Spännande. :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

[GunillaF]
1/15/15, 3:09 PM
#9

#8 *Vassegoo* 🙂

Upp till toppen
Annons: