Annons:
Etikettallmänt
Läst 2330 ggr
[Bettanbop]
2015-01-03 16:53

Vilken färg har ditt sinne?

En liten kul grej 😃

Vilken färg har ditt ditt sinne ?

Annons:
Saffran0Spice
2015-01-03 16:56
#1

Mitt är Svart =P

'' Ditt sinne är hemlighetsfullt och ogenomskinligt. Du tänker på ett annorlunda sätt än andra. Därför har dina medmänniskor ibland svårt att följa dina tankegångar. Du är väldigt bra på att analysera och lösa problem. Samtidigt tenderar du att vara pessimistisk. Du räknar alltid med det värsta och är alltid redo för att det även ska ske. Ditt sinne utforskar det mörka och okända. Du skulle gärna vilja upptäcka något nytt eller uppfinna något. Det är därför du jobbar med världens mörkare sidor och problem. Håll fast vid din typ av tänkande. Mänskligheten kan fortfarande vänta sig något stort från dig. ''

Farwuq
2015-01-03 16:59
#2

Ditt sinne är
orange

Ditt sinne är mycket omtänksamt. Du tänker alltid på andra och vill göra dem lyckliga. Du tänker nästan aldrig på ditt eget bästa. Du tänker noga till innan du säger något. Du vill ju inte skada eller kränka någon. Ditt sinne är nära knutet till dina känslor. Du kan väldigt bra sätta dig in i andras sits. Och då kan du ge dem goda råd eller trösta dem. Du har ditt sinne för att kunna använda det för andras skull. Därför bryr du dig inte om diverse teorier eller fakta. Ditt sinne är praktiskt lagt och letar efter lösningar som kan genomföras omgående. Ditt sätt att tänka är verkligen berikande för dina medmänniskor.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Sol69]
2015-01-03 16:59
#3

Jag blev också orange..

[Bettanbop]
2015-01-03 17:06
#4

Jag blev Gul 😃

Gult symboliserar kreativitet och nyfikenhet. Ditt sinne är ständigt upptaget med att tänka ut nya saker. Du funderar mycket på nya projekt och hur du skall genomföra dem. Till och med i sömnen jobbar ditt huvud på nya texter, låtar eller konstverk. Ditt sinne är även varmt och omtänksamt. Du tänker mycket på andra och vill gärna att det går bra för dem. Det utstrålar mycket kraft och passion från dig. Detta kan smitta av sig från dig på din omvärld. Du omger dig gärna med människor som också är kreativa. Tillsammans åstadkommer ni storslagna saker och förändrar världen med era idéer!

JodineFritzl
2015-01-04 16:11
#5

Gult symboliserar kreativitet och nyfikenhet. Ditt sinne är ständigt upptaget med att tänka ut nya saker. Du funderar mycket på nya projekt och hur du skall genomföra dem. Till och med i sömnen jobbar ditt huvud på nya texter, låtar eller konstverk. Ditt sinne är även varmt och omtänksamt. Du tänker mycket på andra och vill gärna att det går bra för dem. Det utstrålar mycket kraft och passion från dig. Detta kan smitta av sig från dig på din omvärld. Du omger dig gärna med människor som också är kreativa. Tillsammans åstadkommer ni storslagna saker och förändrar världen med era idéer!

leemland
2015-01-06 15:37
#6
vitt

"Ditt sinne är alltid på jakt efter harmoni och en balans. Du mediterar mycket och försöker organisera dina tankar. Ditt sinne låter sig inte påverkas av stress. Istället visar det dig när det är dags för en paus Du bryr dig mycket om din hälsa och ditt välbefinnande. Dessutom präglas ditt sinne av en oskyldighet och renhet. Onda tankar och negativa känslor kommer inte inpå dig. Du avskyr våld och önskar att alla människor skulle leva lyckligt tillsammans. Därför funderar du mycket på hur man kan göra världen till en bättre plats. Tänk vidare. Svaret på den här frågan kan rädda mänskligheten." 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Tarotstollan
2015-01-06 22:31
#7

Jag har försökt att svara sanningsenligt på frågorna men de stämmer inte för mig, så jag var först orange, sen lila och nu sist gul!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Surpan
2015-01-07 10:47
#8

Det stämde väldigt bra för mig!

Jag blev Lila:

Ditt sinne tänker mycket praktiskt. Du hänger inte upp dig på drömmar, förhoppningar och önskningar, utan anpassar dig till verkligheten. Du tänker på ett analytiskt sätt och kommer på enkla, tydliga och genomförbara lösningar. I yrkeslivet är du väldigt framgångsrik. Du koncentrerar dig trots allt helt på dina mål. Därför når du dem på snabbaste sättet. Du är en väldigt bra ledare eftersom du kan instruera och motivera andra människor. Andra människor gillar ditt tydliga, direkta och ärliga sätt. Detta gör dig glad, men det är inget du tänker på under en längre tid. Ditt huvud är nämligen redan upptaget med att komma på en bra lösning på ett akut problem.

/Surpan

powerofthebass
2015-01-09 16:50
#9

rolig test  stämmer ganska bra ju

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[NeferNefer]
2015-01-09 17:28
#10

Gult för mig med 👍

Upp till toppen
Annons: