Annons:
Etikettmagi
Läst 1268 ggr
svartaugglan
2014-12-29 18:31

Thelema

Jag måste bara få dela med mig av mitt spännande liv med er som är inne i samma sväng. De senaste månaderna har jag läst och lyssnat till en massa människor och deras åsikter. De senaste dagarna har jag tänkt att jag vill hitta en lärare, någon som jag kan fråga om hur saker och ting hör ihop, någon som kan ge mig råd. Så i lördags satte jag en digital postitlapp på datorns skrivbord med texten "Hitta en lärare!" Idag dök han upp efter ett sammelsurium av youtubeklipp som ledde än hit och än dit. Det är fasen helt fantastiskt! Han besvarar så många av mina frågor genom sina egna funderingar. Det är inte för alla, men det var för mig. Magi funkar, även genom fokusering av energi när den sker genom en enkel postitlapp. Nu ska jag skriva en till. "Skaffa ett bra jobb!" kommer det stå på den. 😃

Den grundläggande frågan som jag ställde till Youtube var vad sjutton Thelema är.  Nu vet jag att det är religionen eller filosofin som Aleister Crowley grundade och den låter väldigt vettig och befriande för individen.

Vem vet vad jag hittar för spännande imorgon?

Annons:
[Bettanbop]
2014-12-29 18:58
#1

Vist är det roligt när man får sina frågetecken uträtade 😃

Upp till toppen
Annons: