Annons:
Etikettandligt
Läst 785 ggr
svartaugglan
12/15/14, 2:59 PM

Vad var det`?

Hej allesamman! Nu ska ni få höra vad jag har varit med om och kanske hjälpa mig lite på köpet.

I lördags eftermiddag gick jag för att möta upp min sambo som handlat fyra kassar med saker. När jag kom fram fick jag två av påsarna, vände mig om och sen … … … vaknade jag i en ambulans. Resten av lördagen spenderades på neurologakuten på Huddinge sjukhus. Ingen kan säga vad det var. Alla tester visar på normal aktivitet i huvudet och själv känner jag mig rätt normal igen. Slutsatsen som vården drog: jag har drabbats av ett epileptiskt anfall (jag har inte varit epilektiker de senaste 40 åren)

Men… är det någon av er som kan se. Har jag någon ande som petar på mig och vill prata med mig, eller någon som övar magi på mig eller vad. Det är surriga krafter omkring mig så jag vill bara veta om ni kan plocka upp någon tråd.

Tack på förhand. 🌺

Annons:
[Sol69]
12/15/14, 6:14 PM
#1

Ojdå! Hoppas du mår bra nu. Lät som en skrämmande upplevelse. Får inte någon känsla alls när jag läser. Men har ganska mycket runt mig just nu.

[Bettanbop]
12/15/14, 8:24 PM
#2

Usch! det låter inte mysigt 😕 Hur mår du mu då?

Det jag får till mig är att något hände just i vändningen du gjorde. Nu vill jag inte skrämma dig i onödan, jag är absolut ingen läkare på något sätt. Men känsla är att just när du vänder dig om så uppstod en "glappkontakt" (va sjutton menar hon nu) Jo om du tänker dig att du snubblar på en sladd, så rycks den ju ur vägguttaget. Ungefär det kan det varit som hände dig fast inte att sladden drogs ur, mer som att den bara fick lite glappkontakt. Och jag tänker att glappet skedde  upptill i dig.

Jag blir lite "skum" i skallen och det trycker lite i öronen när jag läser din händelse.

Något liknande har hänt mig.  Periodvis kan jag inte vända mig snabbt eller vrida på skallen, för då är jag på väg att tuppa av. Det snurrar till rejält i skallen. Jag kollar blodtrycker och sockret med jämna mellanrum, men aldrig att det har visa något. Jag misstänker mina öron som boven i dramat. Någon form av kristallsjukan kanske.

Jag hoppas du mår bra nu 🤗

svartaugglan
12/15/14, 9:24 PM
#3

Jag mår finfint nu. Jag känner igen det där med skum i skallen för det är precis så det känns för mig. Ibland blir jag yr bara genom att titta längst bort med ögonen åt höger eller vänster. Nåväl, något tjorv var det, men som sagt, inget fel kunde hittas. Jag kanske bara är🤪

NiklasTyreso
12/19/14, 8:15 PM
#4

Hösten är den tid då dödens krafter rasar och bereder plats för nytt liv nästa år. Månen är i nedan.

Bygg upp din livskraft. Var i dagsljus 15 minuter mitt på dagen varje dag under hösten. Lägg dig tidigt på kvällarna, samma tid varje kväll. Ät många olika olika frukter och grönsaker varje dag. Drick mycket grönt te och te på sprängticka. 

På måndag vänder solen åter i vintersolståndet och samtidigt vänder det till nymåne.

Om ett par veckor känner nog de flesta att livskrafterna börjar vända åter.

[Sol69]
12/19/14, 10:23 PM
#5

Det låter ju hoppfullt Nicklas :-) Tror att vi alla påverkar av mörker o kylan som är nu. Längtar efter ljusare tider i kropp o själ. Ta vara på ljuset är ju jätte bra.

Upp till toppen
Annons: