Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 845 ggr
[Vandringen Med Wolf]
12/14/14, 9:48 AM

God Morgon 3:e Advent

God Morgon i kojor och slott !

Tredje Advent och Julen närmar sig med stormsteg.Tack och lov firar jag inte särskilt alls och slipper den där Julstressen men lite med utegran,stjärnor i fönstren tycker jag är alldeles lagom bara för att lysa upp lite.Men julklappar slipper jag undan i stort bara lite symboliskt med familjen men varför köpa en massa när vi har allt så vi klarar oss och det blir ju bara dubbletter som sen ligger och skräpar och inte används 😃Det vi brukar göra är att baka eller göra något ätbart som vi ger varandra för sånt går ju liksom alltid åt.

Lite roligt är att kolla in blocket på Julafton för pang bom så dyker en massa klappar upp som folk inte behöver,samma visa varje år 😂

Ha en fantastiskt underbar dag och njut av ledighet och frid denna 3:e Advent 🌺

Annons:
[Sol69]
12/14/14, 10:21 AM
#1

God förmiddag på er alla!

Blev lite sovmorgon idag. Men de är nog bra för det är jobb i kväll som gäller..  Nu är det kaffe😃

Jo det ser ut tja inte alltid snyggt med alla blinkande och skapa ljus. Sen är det faktiskt framkallande av epilepsi och migrän, Så jag tror att en del kan ha riktigt jobbigt nu. 🤔För vår del är det traditionellt med vanliga milda ljus och vit, rött och grönt i färger. Inte blinkande ljus i alla färger. 🙂

Hej och hå såg en ljusstake som lyste blå i fönstret och de passar inte alls mig.. 🤫

Men ska fundera på de sista klapparna som vanligt är jag ute i sista stunden med det.. Likadant varje år.. 🤐Köper ni julklappar Eller skippar ni det helt🤔

Önskar er en bra söndag och tredje advent.. 🤗

[Bettanbop]
12/14/14, 9:14 PM
#2

God kväll allesammans 👋

Jag har haft lite mycket på ett göra listan i dag känns det som, så min kudde har börjat kalla på mig redan 😴

Bland annat så har jag övningskört med min svärdotter i dag. I morgon har hon uppkörning så jag håller tummarna för att hon klarar det, fast det borde hon göra 😃

Julklapparna är redan klara för i år. Vi vuxna köper bara en klapp var som vi sedan lottar ut bland oss. Vi har bara ett barn i familjen, så det blir någon mer klapp till henne.

Upp till toppen
Annons: