Annons:
Etiketterdjurensläkande-kraft
Läst 1648 ggr
powerofthebass
12/12/14, 9:02 PM

bortgångna djur

saknar vår sälskaps häst mycket. gick till lilla joppes box och känner bara hur tårarna vill rinna ner för kinderna. den lilla hästen betyde så mycket för mig . kommer aldrig att glömma honom. funderar på att åka till stallet och sätta mig och  meditera i hans box .  saknaden kommer alltid att finnas . när vi hade lastat in höt i stallet , såg jag en skugga när jag var vid transporten . kände att det var den gamla ägaren till gården, som gick bort för några år sedan på gården.  hästen har det bra där han är Ivar  tar hand om honom…

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Annons:
[Bettanbop]
12/12/14, 9:32 PM
#1

Så jobbigt 😕 Beklagar sorgen ❤️

Att meditera i Joppes box är en god ide`. Du kan få känna att han har det bra nu och är pigg och frisk.

[Vandringen Med Wolf]
12/13/14, 9:12 AM
#2

Beklagar sorgen Power och det är alltid svårt när vi förlorar våra djur även om vi vet dom har det bra så är det vår fysiska saknad som gör ont ❤️

Det låter vackert med meditation i boxen och det är jag säker på att Joppe uppskattar och du kommer att känna en underbar närvaro 🌺

[Sol69]
12/13/14, 9:25 PM
#3

Det är jobbigt när ett djur går över till andra sidan för man har tagit han om dem som om de var ens egna barn.. Kommer ihåg när min katt gick över varje gång jag tänkte på honom så brast det och de kom tårar. Nu kan  jag tänka på alla goa egenskaper och sakna honom. Så tiden gör att det känns lättare..

powerofthebass
12/14/14, 11:31 AM
#4

Helt klart , känns det lättare med tiden,  lilla joppe har  det bra  nu, satt igår i hans box och häll ena hästen sällskap medans  den andra hästen skulle hämtas. de två andra hästarna är ju iväg större del av året då syrran har dem i skolan , så joppe har varit på en annan gård  för att få sällskap . men man märker på de andra hästarna att de saknar honom.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Cahira
12/15/14, 5:11 AM
#5

Beklagar. 🌈

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: