Annons:
Etikettkraftplatser
Läst 1415 ggr
Cahira
2014-12-05 03:40

Vad får ni kraft/energi av?

Är det någon här som får kraft av snö? Berg? Vatten och i så fall stora drag, vilda eller små bäckar kanske? Regn? 

Jag får kraft av bäckar och sjöar, gärna med berg i bakgrunden. Men allra mest när jag har alla element samlad på samma plats. Eld från solen, jord, vatten och lagom med vind. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
[Vandringen Med Wolf]
2014-12-05 06:19
#1

Allt vad naturen har att bjuda på oavsett väder,årstider så finner jag kraft laddning.Vintern känns väldigt renande speciellt när det är som kallast.

Att bara hålla om ett träd kan ge massor med energi,vandra barfota i gruset eller gräset jordar och balanserar.

Listan kan göras lång och jag tar till vara på allt jag bara hinner med ute i vår natur oavsett regn,hagel eller storm.

Något som verkligen får mig i stämning och energisk är värmeåskväder,får inte nog av åska,blixtar och dunder men tyvärr är dom för snabbt övergående väl dom kommer så man får skynda sig ut för att hinna ta vara på 🙂

[Bettanbop]
2014-12-05 15:38
#2

Vilken bra fråga 🙂

Jag hämtar energi från nästan vad som helst, men naturen är den största och bästa energikällan. Ibland kan jag hitta en speciell sten eller en blomma eller något ute som jag känner ger energi, då kan jag plocka med den hem så att hela huset också får en dos av energin 👍

svartaugglan
2014-12-05 16:09
#3

Mitt favoritväder är regn därefter snö och därefter lagomt solsken. Jag mår inte bra när det är varmt. Min favoritmånad är november. Mina vänner ser mig som excentrisk när det kommer till preferenser

[Sol69]
2014-12-05 21:20
#4

Kan säga att bara att gå ut kan ge energi.. bara att få sistas i naturen.. Men vatten har alltid dragit mig till sig..

Annars tycker jag faktiskt det kan ge energi att prata med likasinnade och utbyta tankar.. De handlar väl om att man får nya insikter och känner att man ger nya,,, Men är det en negativt laddad person kan det dränera en rejält istället..

Cahira
2014-12-07 01:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Orörd snö i solsken är så himla vackert! 😍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Sol69]
2014-12-07 10:04
#6

Vist är snö magiskt på något sätt.. Men jag är en frusen liten skit så föredrar sommaren och öppet vatten.. Kan strosa vid vattnet och insupa energin i evighet..

Annons:
Cahira
2014-12-08 04:03
#7

Jag är också en sommarmänniska men det var bara nollgradigt och solen var lite värmande så det kändes som vår! ☀️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Mellma]
2014-12-11 13:31
#8

Naturen är min kraftkälla. Helst skogen. Har egentligen hösten som favorit men alla årstider har sin tjusning.

Jag tycker heller int eom när det är för varmt. Vill hellre ha kylig frisk luft som rensar ut lite ur kroppen på en när man drar djupa andetag utomhus 🙂

[Sol69]
2014-12-11 22:28
#9

Våren o sommaren är min favorit. Fryser så fasligt. Men vill inte ha tropisk hetta hela tiden. Gå på stranden o höra vågorna. Känna värmen svepa över dig. Det ger energi.

Cahira
2014-12-12 00:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 7
Förhandsgranskning av bild 2 av 7
Förhandsgranskning av bild 3 av 7
Förhandsgranskning av bild 4 av 7
Förhandsgranskning av bild 5 av 7
Förhandsgranskning av bild 6 av 7
Förhandsgranskning av bild 7 av 7
#10

Jag älskar fotografering för vissa bilder blir kraftgivande för min del. :)

Här är mina favoriter. ^_^

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Mellma]
2014-12-12 09:38
#11

# 10 Kalashärliga bilder Cahira! 🙂 Fantastiskt med djuren i rörelse. 

Du är en sann fotograf måste jag säga. Kul med bildspel också . Jättefina bilder.

Cahira
2014-12-12 09:57
#12

åh tack ❤️ Fotografering är min meditering ibland. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Mellma]
2014-12-12 10:10
#13

Jag fotade också rätt mycket naturbilder förr men har dessvärre legat av mig. Funderar på att skaffa mig en ny kamera så vi får väl se..

Annons:
[Sol69]
2014-12-12 10:19
#14

Dina bilder är så fina Cahira

[Mellma]
2014-12-12 10:23
#15

Visst är de härlliga Sol 🌺

Cahira
2014-12-14 02:47
#16

Tack snälla ni! ❤️ Javisst borde du skaffa ny kamera! Om kameran inte kan fånga det man ser så svalnar intresset fort!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: