Annons:
Etikettallmänt
Läst 672 ggr
[Vandringen Med Wolf]
12/2/14, 6:09 PM

Kvälls övning 2/12

Nu har vi inte haft nån övning på några dagar så här kommer en 🙂

Fick med posten en liten pryl som jag köpt idag men vad är det för nåt ?

Annons:
[Vandringen Med Wolf]
12/2/14, 6:11 PM
#1

Em klocklänks borttagare som man kan fixa storleken på klockans armband med men tror ni inte jag redan lyckats ha sönder den 😂aja en bra liten pryl så länge den fungerade eller rättare sagt så länge jag inte var för hårdhänt med 😃så nu köper jag en ny för en sån där behöver jag ha 😎

Grattis ni som känner rätt 😎

Den som svarar rätt först hoppas vi bjuder på morgondagens övning 🙂

Tarotstollan
12/2/14, 6:22 PM
#2

Äsch, trodde det var en pyjamas med indianer.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

svartaugglan
12/2/14, 7:10 PM
#3

Klocklänk check, tadaa! Är den här typen av inlägg det som kallas för "kluring"? Har aldrig gjort det tidigare

moln50
12/2/14, 7:49 PM
#4

kaffemugg och fel🤔

[Vandringen Med Wolf]
12/2/14, 8:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tadaa Grattis Svarta Ugglan 😎

Nä det här kallas för övning,kluringarna är lite annorlunda men det ser du om du gör antingen den ena eller den andra.Skapa undersökning står det om man ska göra intuitions övningarna exempelvis,och skapa i fokus Kluring för en liten Kluring,kryssa bara i rätt ruta som du vill göra.

Lägger in en dump och har kryssat för båda alternativen så ser du vilka dom är,klicka på bilden så blir den större 😉

Ursäkta alla klotter men har målat över dolda trådar och admindelen så då blev det ett litet klotterplank istället 😃

svartaugglan
12/2/14, 9:12 PM
#6

Nice!

Annons:
powerofthebass
12/2/14, 10:02 PM
#7

hörde bara  klock  , så jag valde rätt grattis alla som hade rätt  idag

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[Sol69]
12/3/14, 8:49 AM
#8

Jag valde fel. Men grattis ugglan till äran att göra dagens övning.. Eller problemet att komma på en övning 😂

Upp till toppen
Annons: