Annons:
Etikettandligt
Läst 800 ggr
svartaugglan
12/1/14, 2:42 AM

Batteriproblematik

Jag känner mig tom och vill fylla mig med energi, hur skulle ni ha gjort? Vet ni någon som kan hjälpa mig?

Annons:
Cahira
12/1/14, 2:51 AM
#1

Du kan antingen äta Dvitamintillskott, köpa en sollampa, meditera, gå till platser som ger dig energi, ha personer runt dig som får dig att må bra. Gör saker som gör dig glad. 

Det är vanligt att känna sig orkeslös under november/december. *kram*

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Vandringen Med Wolf]
12/1/14, 6:26 AM
#2

Uch ja det är den årstiden då dom flesta känner sig energilösa.Men försök ta vara på ljuset så mycket du kan och vistas ute så du får mycket syre och frisk luft.

Balansera chakran så du behåller din energi eftersom chakran som är obalanserade så lätt drar ur oss den energin vi har.

Är det okey om jag tar en titt på dina chakran Svartaugglan för att se om obalanser finns för att sen balansera upp ?

Gå ut och gå,göra saker som man tycker om,unna sig helt enkelt.Vi har ju få soltimmar nu om ens några alls med tanke på nederbörden men som Cahira skriver d-vitamin den lider vi brist på den här årstiden.Ljusterapi är också bra så vi tillför ljus.

Jag går minst tre timmar om dagen men det räcker med att ut och gå en halvtimme eller så bara man får mycket syre och frisk luft det kan göra mycket för att vi ska piggna till 🌺

svartaugglan
12/1/14, 12:00 PM
#3

Tack vänner! Tänk att jag faktiskt glömt det där med kosttillskott i december. Jag ska börja äta mycket mumsiga saker så att jag får i mig alla vitaminer.

#2 Du får jättegärna titta till mina chakran. Tack

[Vandringen Med Wolf]
12/1/14, 4:29 PM
#4

Ska se om jag hinner under veckan för jag vill ha lite lugnt omkring mig men visst är det som du skriver Ugglan man glömmer lätt bort allt nyttigt som får fart på oss den här årstiden 😃

Men du vet du ,du känns bekant i energierna.Har du möjligen vart med oss förr på i fokus tro 😎

svartaugglan
12/1/14, 5:23 PM
#5

Det stämmer, men jag kommer inte ihåg inloggningsuppgifterna så jag startade ett nytt konto. Jag hette dahlia-någonting tror jag. Jag har för många epostadresser för att orka hitta rätt lat som jag är.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
[Sol69]
12/2/14, 9:03 AM
#7

Jag är ju inte jätte gammal här inne. Men känner inte till Nicket dalia. vart på iFokus skrev du då? Men det kan ju vara före min tid här inne 😃 Nyfiken i en strut som alltid.. Men frågar man får man ej veta 🤪

svartaugglan
12/2/14, 11:32 AM
#8

Oj det var jättelängesedan. Jag var nog inte inne i det här forumet dock. Jag tror att jag var inne på tarot om jag gissar vilt. Jag tror att jag har tagit bort kontot vid något tillfälle för jag var inne igår och tittade på de Dahlior som fanns men ingen av dem kändes som jag.

[Vandringen Med Wolf]
12/2/14, 12:09 PM
#9

Kul du hittade tillbaka hit och jag kom med första gången 2008 sen har jag kommit och gått genom årens lopp 😃

[Bettanbop]
12/2/14, 8:29 PM
#10

Det kan inte vara en annan blomma du hade som nick? för det dyker upp en Ros i min skalle 🤔

svartaugglan
12/2/14, 9:17 PM
#11

Hmmm… jag ska titta igenom rosorna vid tillfälle. Oavsett så är ju min lilla uggla alldeles utmärkt den med. 🌺

[Vandringen Med Wolf]
12/3/14, 5:39 PM
#12

Tycker du har ett vackert nick Svartaugglan,lite mystiskt och magiskt så där.Ser en fullmåne och en mörk uggla som sitter på sin gren och bara njuter av magin 😎

svartaugglan
12/3/14, 7:40 PM
#13

Energierna är åter på plats. Så nu är jag en duracellkanin istället för trött och kinkig. 😃

Ja det är så jag vill att det ska kännas, gärna hela tiden. Jag har bestämt mig för att  ta itu med mig själv och göra något åt det. Därför har jag idag tagit det första stora steget ut på en inre resa. Jag har lagt upp min plan. Det känns jättespännande. Otrolig peppkänsla!

Annons:
Cahira
12/3/14, 7:55 PM
#14

Önskar jag kunde få mina energier att fungera. Jag är verkligen inte en chakraperson så att säga. Är trött konstant av värken. 😴

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: