Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 648 ggr
[Vandringen Med Wolf]
2014-11-28 07:26

God Morgon 28 Nov

God morgon i kojor och slott !

Snöat har det här men inte mycket fast hoppas vi får mer med tanke på Julmarknaden i morgon och då ska jag träffa Herr och Fru Alphira,ska bli så roligt att får ses IRL Cool

Nä nu ska jag bege mig ut och få gjort det jag ska men önskar er alla en fin fin dag Blomma

Annons:
[Sol69]
2014-11-28 10:36
#1

God förmiddag.

Här är det grått och trist.. Det är min lediga dag.. Så jag ska fixa och dona lite till advent här hemma.. Sen jobbar jag ju och inte hinner med det…

Så snart dags ta sig i kragen…

Önskar er en trevlig dag.. 🤗

svartaugglan
2014-11-28 12:59
#2

God eftermiddag. Jag ska få äta julbord idag. På IKEA av alla ställen! Det ska bli spännande.

[Vandringen Med Wolf]
2014-11-28 14:13
#3

Ja visst ja alla julborden är ju i farten,hoppas du får trevligt Svartaugglan 😎

Sol härligt med en ledig dag,den behöver du som jobbat så hårt 🤗

Nyss inkommen efter en tre timmars promenad i skogen,får inte nog av att vara ute i kylan och ju fler timmar i benen desto bättre mår jag och nu ser jag fram mot riktiga minusgrader en 20 så där för då är det som allra skönast och man blir så där frisk av all vinter luft.

Fortsatt fin dag och en skön helg på er 🌺

[Sol69]
2014-11-28 14:26
#4

Julbordet på Ikea säger de ska vara skapligt. Vi får se om vi bokar ett julbord här någon dag… Men vi har varit ute och plockat granris och satt upp ute med lite ljus i.. Så nu lyser det fint.. Blir att stryka lite dukar och sånt nu.. Så är advent klart här,,,

svartaugglan
2014-11-28 17:09
#5

Julbordet var helt ok, men de fick slut på skinka mitt i serveringen, det fick bli kalkon istället.

[Sol69]
2014-11-28 17:35
#6

Svartaugglan man kan tydligen inte få allt.. 😃Men mätt blev du säkert ändå..

Annons:
svartaugglan
2014-11-29 02:06
#7

Så in i bängen! Deras rotsaksgratäng var kalasgod

Upp till toppen
Annons: