Annons:
Etikettallmänt
Läst 1083 ggr
[Sol69]
2014-11-20 10:18

Energifält

Det finns ju ett energifält runt allt i universum. Både i träd. Stenar o vatten. Både människor o djuren har ju en aura som man kan känna av. Man kan även känna av olika energier i omgivningen som man befinner sig i. Personligen brukar jag kunna känna om det känns tungt eller lätt att vistas någonstans. O brukar även känna om personen är positiv laddad eller negativt. Hur brukar ni känna av energierna i er omgivning??

Annons:
Naznaz
2014-11-20 10:55
#1

Hej! Samma här jag känner av positive energi eller tvärtom. Tack det var jätte intressant inlägg. Kram/Naznaz

Kram/Naznaz

[Bettanbop]
2014-11-20 22:53
#2

Det är så spännande med alla dessa energier. Spännande kanske är fel ord men jag kom inte på något bättre 🙂

Jag har hittills bara känt av energierna i ett rum, hos en person eller ett område i naturen. Men i fjol somras så gick jag runt i mina föräldrars trädgård som angränsar till en skog. Då kände jag tydligt vilka träd som hade mer energi en andra. Pappa vill eventuellt ta ner några träd, så jag gick och pekade ut vilka som hade "inneboende" och vilka som var "tomma". Skulle också ha kunnat peka ut var träden skulle kunna läggas ner utan att förstöra för något väsen och var det absolut inte fick landa.

När jag kom hem så kände jag mycket tydligare i min egen trädgård 🙂

[Sol69]
2014-11-22 09:57
#3

Du har ett magiskt hus med lite hjälp av småfolk och annat Bettan. 😃

Upp till toppen
Annons: