Annons:
Etikettallmänt
Läst 785 ggr
Cahira
2014-11-17 06:41

druidoshaman övning

Jag bara måste starta en jag med. Mest för att jag vill veta vad ni känner och ser från denna bild.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
[Sol69]
2014-11-17 08:57
#1

Vilken lekfull o charmig en. Känns som en riktig buse när man ser på kortet

[Bettanbop]
2014-11-17 16:44
#2

Busig och sprallig, men även bekväm av sig. Otroligt vis, mycke kunskap i de ögonen 🐶 Men mest av allt . . . otroligt söt 😃

Pysslan
2014-11-17 21:57
#3

"Lek med mig! Nu!"

Galet söt 🙂

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Cahira
2014-11-18 01:17
#4

Känner ni nåt mer? :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Vandringen Med Wolf]
2014-11-18 06:12
#5

Vilken livsgnista och glädje och nu kan jag ha alldeles fel men jag skriver i alla fall det som kommer till mig.Får en stark känsla hunden är på andra sidan nu.Tror inte han blev så gammal och nåt gick liksom fort,kanske blev han fem sex år nånting.

Slagsmål med annat djur kan vara ett vilt djur, katt eller en hund.Ser liksom bara tassar och tänder ingen full bild.Känner inget sjukdomsförlopp utan det här bara skedde oväntat.

Däremot känner jag som så att du ska inte känna skuld i nåt för du skulle göra det du skulle och oavsett vad så hade allt sin mening och det inträffade skulle ha hänt med eller utan förändring för hunden var där av en anledning att sprida massor med värme och kärlek till dig och sin omgivning.

Får in min katt Eliah som bara blev 10 månader och känslan jag hade när han kastrerades och inte klarade sig,.Orden varför lyssnade jag inte,varför gick jag med honom fast jag avbokat en gång av att jag kände det här kommer inte att gå bra men vi kan inte förändra andra själars livsuppgifter och val.Det som är invalt i planen är och då sker det oavsett hur vi handlar eller inte.

Nu lever han vid min sida som ett kraftdjur och lämnade väldigt ung en speciell katt med fem tår och jag får känslan med dig om du bara hade gjort si eller så precis som jag gjorde med Eliah att hade jag handlat annorlunda hade han vart kvar men icke det har han berättat han kom hit av en anledning och det var att jag skulle i fysisk form får uppleva mitt krafdjur sen var han klar.Samma känsla här för den hunden finns intill dig och du känner starkt av närvaron och ska inte vifta bort för du känner alldeles rätt.

Kärlek i överflöd med andra ord och vi är ju såna till mans att vi vill kunna förhindra men allt skede av en orsak och ni är inte åtskilda tvärtom ni har en enorm samhörighet mellan era själar.Dom sista orden jag får är minns mig med glädje inte sorg och klandra absolut inte dig själv för du gjorde absolut inget fel tvärtom.

Underbart söt vovve en sån där man blir innerligt glad av att se på ❤️

Cahira
2014-11-18 06:35
#6

#5 Huvudet på spiken. Ni har alla rätt att detta var livsglädjen själv med fullt ös/medvetslös som motto. 

Detta är min lilla Ådi. Jag lämnade honom i Sverige hos mina föräldrar och de tog med honom till mormors gård tillsammans med deras katt Gustaf. Grannhunden kom och upprepade gånger bråkade med katten och hunden och oftast var det katten som fick grannhunden att fly. Men sista gången var inte Gustaf där, och grannhunden hade ihjäl Ådi. Han blev fyra år gammal. Ord kan inte beskriva hur mycket jag saknar honom och sorgen slår till väldigt starkt när jag minns hur hans närvaro kändes - troligen en påhälsning. Jag har inte kunnat ha kontakt med honom på egen hand och det är varför jag tänkte se om det fanns något ni kunde snappa upp. 

Jag älskar mina nuvarande hundar men Ådi var enormt speciell.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
[Vandringen Med Wolf]
2014-11-18 06:52
#7

Fy vilken tragisk händelse Cahira och nu förstår jag varför jag såg både hund och katt men ville även få det till varg så jag skrev också vilt djur.

Men ägarna till hunden hade dom ingen koll på sin hund alls eller 😕

Det syns verkligen vilket djup han har och saknaden efter våra fyrbenta vänner är verkligen stor.Kram på dig Cahira 🤗❤️

Cahira
2014-11-18 06:58
#8

Ja det var verkligen tragiskt. Och nej ingen koll alls. 😕 Jag fick detaljer ur händelsen som jag inte kan få ut ur mitt huvud med men det ska jag bespara er.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Sol69]
2014-11-19 15:56
#9

Tråkigt men han hade en bra matte när han levde,,, Jag saknar ännu min katter som är på andra sidan men de hälsa ju på oss i alla fall

Cahira
2014-11-19 22:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Vill visa min favoritbild på Ixxi och Ådi tillsammans. ❤️ Han räddade mig lika mycket som Ixxi gjort och förändrade flera liv. Han var verkligen en ängel i hundkropp som hade stora dåd på sin lista.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Vandringen Med Wolf]
2014-11-20 16:34
#11

Men sötnosar vilken go bild 😘

[Bettanbop]
2014-11-20 22:30
#12

❤️ Vilka sötnosar ❤️

[Sol69]
2014-11-22 09:56
#13

❤️

Annons:
Upp till toppen
Annons: