Annons:
Etikettallmänt
Läst 758 ggr
[Vandringen Med Wolf]
11/14/14, 4:21 PM

Mini övning 14 Nov

I dag när jag var och handlade fanns en tjej på en så där tio tolv år framför mig vid en av diskarna.Rätt som det är ropade hon högt,Ååååhhh minisar med ost i dom ska jag ha och fort ner med minisar i vagnen innan ens hennes mor hann se 😂smart sätt att få det man vill med sig hem 😎

Nåväl min nyfikenhet väcktes och det hördes på tjejens röst att dom där var ju bara ett måste och goda så jag började kolla vad det var hon så innerligt ville ha.

Men vad är nu dessa minisar med ost i ?,ska tilläggas att även rökt skinka fanns med och ta mig tusan är dom busgoda 😛så tack tjejen som absolut skulle ha dessa med sig hem för det var ett gott tips 😎

Annons:
[Vandringen Med Wolf]
11/14/14, 4:23 PM
#1

Små mini köttbullar var det och jag som ratar allt som är färdiglagat men dom här rackarna var ruskigt goda.Nu ska jag prova göra egna,åter nåt att föräta sig på 😂

Grattis ni som känner mini köttbullarna 😎

[NeferNefer]
11/14/14, 4:59 PM
#2

Nähäpp, för jag är säker på att det handlar om minipizzor 😂

Grattis till alla som ser rätt sorts minisar 🌺

[Vandringen Med Wolf]
11/14/14, 5:20 PM
#3

Hmm måste kolla skålen med 🤔,vänta en liten stund kommer snart,,,,,,,,,,,,,,,,,,, men näe det ligger minisar med ost i där och bara väntar på att bli uppätna 😃😉

moln50
11/14/14, 6:09 PM
#4

Små mini mackor var det inte🤔

Tarotstollan
11/14/14, 9:38 PM
#5

Mini korvar och fel.
Undrar hur dessa ostar ser ut?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Bettanbop]
11/14/14, 10:02 PM
#6

Var också inne på min pizzor 😛

Annons:
[Vandringen Med Wolf]
11/15/14, 10:19 AM
#7

Det är inga ostar Tarotstollan utan köttbullar med ost och skinka i,små små minisar.Så här ser dom ut och jag fattar bara inte att jag kunde äta nåt färdiglagat 😃

Miniköttbullar ost & skinka

[Bettanbop]
11/15/14, 11:11 AM
#8

😃👍

Tarotstollan
11/15/14, 7:46 PM
#9

Aha, jag skrev fel, tänkte på köttbullar med ost men skrev bara ost.
De skall jag hålla ögonen på och titta i frysdisken efter.
Tack för tipset! 👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Cahira
11/17/14, 6:20 AM
#10

Åh jag var så säker på att det var Pizza Rolls 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Tarotstollan
11/22/14, 10:08 PM
#11

Nu har jag klämt i mig en hel påse med miniköttbullar med ost och skinka, de var verkligen goda!👍Skall rekommendera dem till min mamma, det är inte ofta jag gör det! Såg att de fanns med smaken tomater i också, skall köpa och testa dem med.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Vandringen Med Wolf]
11/23/14, 7:49 AM
#12

😃Ja men visst är dom goda Tarotstollan,har missat det där med tomat men den ska jag så klart också testa 😎

Det här är otroligt jag som ratar allt färdiglagat men dom här måste jag säga var riktigt goda 😃

powerofthebass
11/23/14, 8:30 AM
#13

Köttbullar

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Annons:
millam
11/23/14, 12:17 PM
#14

köttbullar (visste bara för att jag har en ung person hemma som gillar allt sånt)

Upp till toppen
Annons: