Annons:
Etiketthealing
Läst 1269 ggr
[Vandringen Med Wolf]
2014-11-12 03:27

Helandets gåva

Är en vacker gåva men ändå få förunnat att kunna förmedla healing som kan bota alla sjukdomar men lindra och ge kraft kan alla av oss sen är det beroende på hur öppna vi är att förmedla den universella energin.

Genom årens lopp har jag mött människor och då oftast dom som tillhört någon annan religion som i sin tur menar att healingen vi sänder är av ondo.

Det här gör mig djupt ledsen och besviken för healing = Helande kommer endast ur det goda,den kommer från samma källa en del kallar källan Alah,andra Gud eller Universum men det här är en och samma källa men med olika namn.

Jag tycker det är sorgligt med människor som försöker skrämma upp,varför kan man ju fråga sig och i all den tid det handlar om ren kärlek,rent ljus och ingenting annat.

Så vad har ni för känsla när ni hör ordet Healing eller Helande ?

Modererar efter lite för Mandra tog upp en viktig sak i inlägg # 2 att kanalen ska vara ren vilket är av högsta vikt och utgår vi från att den är det hur känner och ser du då på Healing.

Tack Mandra för påminnelsen,hade inte en tanke på det när jag skrev men alla tiders du tog upp den viktiga biten 😎

Annons:
[Vandringen Med Wolf]
2014-11-12 03:29
#1

Ren kärlek,ljus kraft och värme är mitt svar eftersom det är just det helandet går ut på oavsett hur vi utövar den eller oavsett vilken tro vi tillhör handlar den hela vägen om att ge i ljus och kärlek för det är ju hela syftet med Healingen ❤️

Mandra
2014-11-12 08:01
#2

Tyvärr så är det ju en myt att all healing kommer ifrån Källan - det kommer lika ofta från skadliga väsen, när förmedlaren inte är ren. Så personligen tycker jag inte det är bra att säga att det alltid är bra. Det är det inte - långt ifrån. OM healern själv är ren, har koll på sina hjälpare (så att inget skadligt smiter in) DÅ är det bra - inte annars. :) Sen tycker jag inte alls att syftet med healing är att ge ljus och kärlek - syftet är att hela/bota - vilket inte alls är samma sak.

[Vandringen Med Wolf]
2014-11-12 09:50
#3

Instämmer helt med dig Mandra att kanalen ska självklart vara ren och inte ha med sig skräp och väsen som man riskerar föra över på andra samt att många ger av sin egen energi just för dom inte öppnat upp sin healingkanal.

Men om vi utgår från en ren kanal i tråden vilket jag inte fick med i trådstarten men la till det nu tack vare att du påminde om det viktiga🌺

[NeferNefer]
2014-11-12 14:31
#4

All kärleksfull beröring är helande.

[Sol69]
2014-11-12 19:17
#5

Kan bara hålla med er alla andra 😎

[Bettanbop]
2014-11-12 20:04
#6

👍

Annons:
viel
2014-11-12 20:23
#7

Jag har sett väldigt effektiva resultat av healing och har utvecklat förmågan själv. För mig är healing något positivt, fast jag gör alltid en skyddande ritual innan jag gör något, alla lärare och guider har förmedlat att det är viktigt.

Så fort jag har fått ordning på min ekonomi ska jag erbjuda gratis healing, framförallt till cancer -patienter.

[Vandringen Med Wolf]
2014-11-14 18:09
#8

Intressant att se hur ren kraft ljus och kärlek tagit ledning för det är ju just det som Healingen ska gå ut på 😎

Sen har vi självklart det Mandra skrev om att man som kanal ska vara ren för hur det är kan man lätt föra över sitt negativa på andra om än det är helt omedvetet via olika väsen och så klart genom sig själv och sitt eget mående.

Personligen älskar jag healingen och helandets kraft men det är verkligen få förunnat att kunna ge helande för alla former av sjukdom.

Viel,underbart inlägg❤️ och vet du jag kan bara känna med dig inför just patienter med cancer men också så med många andra som behöver helas från sitt men tyvärr min vän har vi en lag emot oss  som säger att man får över huvud taget inte ge healing till patienter med cancer som exempel 😕har du hört nåt så tok där man verkligen vill förmedla och göra sitt yttersta för att hjälpa andra 😮

Nu finns ju bevis på att healing verkligen har läkt men som alltid så ska samhället stå oss i vägen för att förmedla nåt så fint och rent som den universella energin för det är ju den som helar inte vi,vi är bara en kanal som finns mellan världarna.

Visste ni att vi inte ens behövs för det räcker med att vi tänker tanken och sänder så tar alla helande väsen över och gör sitt.

Healers och shamaner kan tyckas överflödiga men det handlar om att verkligen sända helandets kraft ❤️och Där ska ingen stoppa,varken lagar och förordningar för man glömmer nåt viktigt den rena Helande energin 🌺

viel
2014-11-15 02:01
#9

Det är frustrerande hur samhället fungerar, men det är på väg att förändras snabbt.

Idag arbetar healers ensamma. I framtiden arbetar healers tillsammans i grupper, healing kommer bli en naturlig del av människans liv. 

Förändringens våg sveper över vår vackra planet, det är en ostoppbar energi och vi har nöjet att uppleva det. Det är en spännande tid vi lever i.

[Bettanbop]
2014-11-15 11:01
#10

Healingkraften är underbar :) Så underbart att se hur människor blir bättre med hjälp av healingkraften ❤️

Jag har haft en jobbig höst och har inte kunnat förmedla varken healing eller annat. Jag vill inte säga att jag är en healier för det är jag inte, även om jag har ett diplom som säger det. Jag förmedlar den helande kraften. Men nu har jag förmedlat/sänt healing några kvällar i veckan till ett par, och det känns så bra och känns som det går fram. Så jag hoppas att de får det lite lättsammare, speciellt då mannen som behöver lite mer än kvinnan.

Så snart kanske jag kan återuppta djurkommunikationen igen.

Upp till toppen
Annons: