Annons:
Etikettallmänt
Läst 1223 ggr
[Sol69]
10/27/14, 9:28 AM

Skulle ni vilja bo i ett spökhus?

Enligt expressen så vill många bo i ett spökhus… Undrar om ni skulle vilja bo i ett? 👻

http://www.expressen.se/leva-och-bo/spokhus--allt-fler-vill-bo-i-overgivna-hus/

Annons:
[Sol69]
10/27/14, 9:31 AM
#1

Svarar väl själv först. Jag skulle inte ha något emot om jag hade lite besök från andra sidan. Men inte skulle jag vilja att det var sån aktivitet att djuren blev rädda.  Men jag skulle aldrig medvetet leta efter just ett spökhus utan leta efter att hus som vi tyckte om med eller utan spöken. 🙂

Denna kommentar har tagits bort.
Evelina!
10/27/14, 4:26 PM
#3

Nej, nej. Har tillräckligt med egen oro, behöver inte ett oroligt hus också.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Linda Häxans Hus
10/27/14, 9:06 PM
#4

Jag bor redan i ett spökhus. Det är underbart.

Alltid med högt buren svans.

Cahira
10/28/14, 8:43 AM
#5

Jag växte upp i ett spökhus och jag mådde asdåligt av det. Kunde inte sova av allt jag såg och hörde. Jag har nog med oro och ångest så jag valde Nej, aldrig i livet. Fast svaret är väl "aldrig igen" :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Bettanbop]
10/28/14, 7:49 PM
#6

Frågar man min syster så bor jag i ett spökhus redan. Men det är ju bara gamla Eskil som bor här på vinden 👻😉 Sen kommer Svärmor och min mormor på besök ibland 🙂 Men enligt mig är det inget spökhus.

Men att söka ett spökhus bara för att ha ett spökhus…..nej, det skulle jag inte.

Annons:
Tarotstollan
10/29/14, 2:43 AM
#7

Ja varför inte, av den enkla anledningen att jag själv troligtvis inte skulle märka något men för djurens skull måste jag nog säga nej, helst inte!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

powerofthebass
11/3/14, 7:05 PM
#8

Bor redan i ett spökhus . Det bästa är att det är inga dåliga energier

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Upp till toppen
Annons: