Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1412 ggr
Pysslan
2014-09-23 20:05

Vad är det för fel på folk???

Jag blir alldeles chockad! Vad är det för sorts människor som gör så här? Var är deras föräldrar och varför har de inte lärt sina barn att värna allt som lever?

http://www.expressen.se/gt/ungdomsgang-i-boras-stenade-katt-till-dods/

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Annons:
Ford -57
2014-09-23 20:15
#1

Ja d e åt Hvete, vart e vi på väg? Men dylika personer inklusive föräldrar behöver man inte värna om anser jag

[Lindyhop]1
2014-09-23 20:20
#2

Ja här är en till som chockas djupt och skäms tamejf-n att vara människa! Fast kan de där vidriga varelserna kallas människor? Finns det någon rättvisa så hoppas jag att svinhugg går igen dvs att deras handlingar slår tillbaka på dom på nåt vis. Arma lilla katt, ha det underbart där du är nu.

[NeferNefer]
2014-09-23 22:45
#3

Usch … 😭

[Sol69]
2014-09-24 08:07
#4

Fy skäms på föräldrarna som inte har lärt sina barn hur man beter sig. Det är ju en förälders uppgift att läsa barnen, 😡

[Walk In Beauty]
2014-09-24 16:45
#5

Fy fan uttryckligen sagt 😕ord finns inte för hur man behandlar små fina underbara liv som enbart ger oss kärlek och ingenting annat 😕

Vila i frid vackra busan 🌺❤️🌺

Tolv12
2014-09-26 00:28
#6

Läste den nyheten igår också och tog väldigt illa upp, man blir illa berörd och ledsen. Undrar vad det tänker med! Djur och barn står i så stor beroendeställning till personer omkring dem att det blir sjukt tragiskt varje gång barn eller djur far illa pga idioter de inte kan komma undan ifrån. Vill inte skriva mer om ämnet för blir kokande förbannad.

Annons:
Upp till toppen
Annons: