Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1602 ggr
Pysslan
2014-08-30 01:46

R I P Brasse Brännström

En av dem som hjälpte till att lära mig läsa och räkna som barn finns inte med oss längre.  Underbara  "fem myror"-Brasse har gått bort bara 69 år gammal.

😢

http://www.expressen.se/noje/brasse-brannstrom-dod--han-blev-69-ar/

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Annons:
[Ztevo]
2014-08-30 02:02
#1

Shit!…

missfantasy
2014-08-30 02:38
#2

Oerhört tragiskt..🌺 Var han sjuk eller något?

Cahira
2014-08-30 03:54
#3

Det "roliga" är att när jag såg nyheten så tänkte jag "Fel fel fel fel fel fel fel fel!" För det kan väl inte vara sant?

Trist är det, Lars Mortimer som ritade Hälge mfl har gått bort nyligen med, och såklart Robin Williams. Skrämmande att vi förlorar så många stora glädjespridare just nu. 

RIP.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[NeferNefer]
2014-08-30 04:27
#4

Brasse … 😭

En annan glädjespridare som har gått bort i år är ju Rik Mayall …

[Sol69]
2014-08-30 09:31
#5

Så tråkigt. 😭

[Bettanbop]
2014-08-30 19:11
#6

😭Brasse var en betydelsefull människa och hjälpt många med att lära sig läsa och räkna och mycket mycket mer. En av dem var jag 🙂

Önskar dig all frid och glädje på andra sidan ❤️

Annons:
[Haseya]
2014-08-31 16:20
#7

Det här känns både tungt och tragiskt en man med så mycket värme,glädje,lekfullhet och som hjälpt oss som barn att lära oss sånt som vi kanske inte alls tyckte om i skolan men där nådde du fram hos mig minns jag så väl.

Mina tankar går till alla Dina anhöriga,dina kollegor i deras svåra sorg och saknad för utan våran Brasse känns det som ett stort hål och så känner jag aldrig med kändisar men med Brasse är det nåt alldeles speciellt och nu får Du roa dom på andra sidan med din underbara kunskap och härliga lekfullhet.

Tack för allt du gav både glädje,lek och allvar 🌺❤️🌺

Upp till toppen
Annons: