Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 771 ggr
[Sol69]
2014-08-27 05:16

Innan tuppen

God morgon!

Det blir tidiga dagar när man pendlar till jobbet. Uppe innan tuppen igen,, Men fy vad mörkt det är när man vaknar nu, Inte alls lika mysigt och varmt ute,, Märks att årstiderna växlar här.,..

Blir inget mera babbel nu.. Utan jag önskar er en trevlig dag 🤗

Annons:
[Mellma]
2014-08-27 13:04
#1

Jisses, ja du Sol du var då verkligen uppe före tuppen du😉Vaknade själv vid 4 snåret, men somnade om efter toabesök och lite intag av vatten. Gick dock upp vid 5.45.

Önskar er alla en fortsatt fin onsdag 🌺

desti
2014-08-28 12:00
#2

Oj jag har blivit helt konstig under min sjukskrivning kan sova länge. Vaknar varje gång jag rör mig så klart att även 12 timmar inte räcker. Känner mig helt borta. Diskbråck och nu kom min höstallergi.det är en ovanlig sort som ger klåda över hela kroppen i ca 4 -8 veckor. Exakt 4 veckor efter att jag kommer hem från semester. Så jag är på max dos antihistamin. Det ger också trötthet. Jo jag gnäller igen. Kroppen värker och det enda jag vill är börja leva som vanligt jobba och var mig själv. Hoppas snart. Hoppas. Ha en fin dag alla morgon "icke trötta"

desti
2014-08-28 13:18
#3

Brachioradial pruritis heter klådan. Fast jag har på alla delar av kroppen. Överdos av sol i min barndom.

[Bettanbop]
2014-08-28 17:16
#4

Låter inte kul desti😛 

Nej uppe med tuppen var jag inte, fick faktiskt sova ut i morse. Men trött är jag ändå. 

Har varit utlånad till en förskola där det fanns en person som tjuvade min energi så fort hon kom åt. Måste bli duktigare på att skydda mig märkte jag mot sådana personer.

Hoppas ni har haft en skön Torsdag och att kvällen blir mysig.

Kramar till er alla🤗

Upp till toppen
Annons: