Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 593 ggr
[Sol69]
2014-08-25 09:32

25 Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla mina fina vänner här inne!

Har tänkt på att man blir lite iFokus beroende tack vare er goa. 😃När man jobbar och inte har tid att gå in här som igår så undrar man hur det är på sajten och om ni har det bra 🙂

Men de är ju att man är mer eller mindre aktiv i perioder och att man inte kan sitta här hela tiden. Men jag brukar försöka att kolla läget varje dag om jag har möjlighet, Men ibland finns inte alltid tiden till det.. 😃

Hur är ni med att gå in på iFokus?? 🤔 Brukar ni vara inne varje dag eller brukar ni har perioder som ni inte alls är aktiva här inne 🤔

Det märks att det börjar bli höst. Kände det på jobbet igår när jag jobbade. För jag hade inte tillräckligt med kläder på mig. Fast jag tog på mig lite extra. De va kyligt i luften.. 🥶 Och idag när man tittar ut är det grått och mulet och de regnar.. Men det är ju så att alla höst älskare som gillar att plocka svamp nu blir glada.. 😃

Men jag föredrar de vackra färgerna med hösten.. Det sprakar och gnistrar så magiskt. ❤️Vad tycker ni om med hösten?🤔

Önskar er alla en underbar dag 🤗

Annons:
[NeferNefer]
2014-08-25 13:21
#1

God middag! Ja, hösten är en underbar tid.

Och iFokus-beroende … hm… 😊<- "Skulle lilla jag?" säger Nefer.

[Wolf.]2
2014-08-25 16:50
#2

i fokus beroende jo tack det häringa behöver man allt söka för :-)))

nja kan hålla m.ig om jag måste men åker in av slentrian fast jag inte borde:-( men äch än sen bara gilla läget.

fina dagen på er:-)

Tarotstollan
2014-08-25 21:04
#3

Hösten är underbar men jag säger inte att det är höst innan September månad kommer. Så ännu är det Sommar i några dagar!🙂 
Sen beror det naturligtvis var i vårt avlånga land man bor, här har inga löv börjat att gulna mer än de som dog under den varma månaden.

Ja, jag brukar vara inne på iFokus  varje dag, mest för att jag inte orkar göra så mycket annat just då. Jag sitter ner och vilar samtidigt som jag är social!😉 
Visst är det ett beroende som jag inte hade någon aning om att jag skulle drabbas av när jag började mina trevande tangent tryck för ca 4 år sedan!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: